Skip to main content

Graag zou ik advies inwinnen. Momenteel heb ik de volgende abonnementen:

  • Alles-in-1 thuispakket van KPN
  • Mobiel KPN-abonnement afgesloten voor een extra telefoon (voor mijn werk): een Hussel 2GB en onbeperkt bellen/sms-abonnement, met 5G-korting
  • Mobiel abonnement van T-mobile voor mijn privételefoon (dat loopt tot 26 februari 2022, dus overstappen naar KPN zal nu niet bepaald voordelig zijn) – 5 GB en unlimited bellen

Van mijn vaste telefoon (onderdeel van het Alles-in-1 abonnement) maak ik nauwelijks gebruik. Ik zou dit dan ook op willen zeggen. Behalve als het consequenties gaat hebben voor mijn gratis Spotify Premium-account. Daar maak ik zeer dankbaar gebruik van. Als ook van het gratis opnemen-TV-pakket.

Mijn tweede vraag is of ik in de combinatie KPN-mobiel en KPN-thuis tv en internet wellicht een meer voordelig kan afsluiten?

Alvast hartelijk dank voor een reactie.

Hoi @M.Y.deGroot, welkom!

Over het algemeen heeft het opzeggen van de vaste telefoon geen gevolgen voor de KPN combinatie korting. Het opzeggen van de vaste telefoon heeft geen consequenties voor jouw Spotify premium account, echter in sommige oude abonnementen is vaste telefonie een gratis toevoeging en zal het opzeggen daarvan dus geen invloed hebben op de prijs van jouw abonnement. 

Als je wilt kijken of jij nog het voordeligste abonnement voor jou hebt of dat het misschien voordeliger is om over te stappen naar KPN Hussel, raad ik je aan contact op te nemen met mijn collega's van de telfonische klanten service via 0800-0402. Zij kunnen met jou kijken naar welke producten jij daadwerkelijk gebruikt en zo het beste abonnement voor jou samenstellen. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag!