Skip to main content

Op 0800-0402 mijn vraag uitgebreid uiteengezet; medewerkster ging het uitzoeken. Tussendoor: nog even geduld aub; daarna verbinding verbroken. Nadien heeft zij geen contact met mij gezocht. De vragen:

Mijn internet abonnement 100 up en down komt veelal niet verder dan 60% daarvan. Hoewel ik tegenover het glasvezelhuisje woon. Kan ik dan mijn abonnement internet, TV en bellen beter niet op 50 up en 50 down zetten? 

Verder: het mobiel abonnement van mijn echtgenote kan worden verlengd. Nu heeft zij 15 Gb data. Antwoord: het kan naar unlimited voor 25 euro per maand. 

Wellicht even zien wat KPN voor mij kan doen. Ik heb het pluspakket gratis maar heb dat niet nodig. Prijs internet, TV en bellen gaat omhoog, dus nu het moment om een gunstige aanpassing af te spreken.

Dus: mobiel aanpassen en het vaste abonnement. Daar kan de chatrobot niets mee en 0800-0402 denkt wel mee maar laat het afweten; moet ik nu opnieuw bellen, wachten en uitleggen of kan het forumteam iets voor mij doen? mvg Jan

Aanvulling op mijn vraag: het mobiel unlimited zou ik maandelijks kunnen aanpassen. Via de app Mijn KPN. Ik zie daar wel de mogelijkheden van 5, 10, 15 Gb enz. Maar daar staat de unlimited variant niet bij. Stel ik heb unlimited abonnement en ik verlaag voor één maand naar bijv 10 Gb. Hoe wijzig ik dan de volgende maand weer naar unlimited. mvg jan


Op dit forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  Met prijzen en contracten wordt hier niets gedaan. Dit kan alleen de afdeling verkoop die alleen telefonisch bereikbaar is. Wellicht zijn er wel forumleden die u kunnen adviseren.


afdeling verkoop op 0800-0402?


Klopt helemaal!


Ha @jkb inderdaad even opnieuw bellen! Je kunt ook chatten: via kpn.com/service kan je naar ‘administratief, ‘ik heb een andere vraag’ en dan helemaal onderaan de pagina vind je de chatbutton. Mijn collega’s helpen je er graag verder mee:relaxed: .