Skip to main content

Mijn abonnementsgevens zijn niet zichtbaar. Ik heb toch tween e-mailen over abonnement nummer TV  maar niks over internet.

Mijn abonnement opties zijn niet beschikbaar in MijnKPN. Mijn abonnement wijzigen zijn niet bereikbaar. Mijn type abonnement is niet beschikbaar. Mijn bestelen volgen is leeg. 

Ik heb besteld wel internet en een Fritz box en zijn minder dan 2 weken tot mijn oude internet abonnement zal stoppen.

Wat gebeuren nu? Ik krijg toch internet / internet box of niet?   

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @madalina123, welkom op ons forum.

Leuk dat je hebt gekozen voor KPN! Ik begrijp dat je je zorgen maakt over de installatie van jouw diensten, omdat je nog niets kunt zien in MijnKPN. Jouw abonnement zal zichtbaar worden in MijnKPN op het moment dat deze actief is. Dit is dus nog niets om je zorgen over te maken. Je hebt informatie over jouw televisie abonnement gekregen, dus de bestelling is goed bij ons binnen gekomen. Je kunt bij KPN alleen televisie afnemen als je ook internet hebt, dus geen zorgen. Je krijgt het installatiepakket met de benodigde apparatuur zo'n drie dagen voor de start van jouw abonnement toegestuurd.

Mocht je dit willen, dan kan ik voor de zekerheid natuurlijk even nakijken wanneer je jouw installatiepakket kunt verwachten. Kun je daarvoor je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.