Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

 

Ik heb nu al een tijdje een abonnement lopen voor internet, tv en mobiel (6 jaar zoiets). Behalve steeds meer geld te betalen is er verder de afgelopen jaren niet veel veranderd.

  1. Is het mogelijk dat ik een keer een nieuwe experiabox ontvang (tv en wifi valt zo nu en dan weg)?
  2. Is het mogelijk dat ik een/meerdere fatsoenlijke wifi versterker kan ontvangen (ivm thuiswerken heb ik het liefst van achter in de tuin tot aan de zolderverdieping goede wifi)
  3. Kan ik een aanbieding krijgen voor mijn mobiele abonnement (ik betaal nu €17,- voor simonly 700mb en 400 minuten), dit lijkt me wat teveel.

Met vriendelijke groet,

Bouke van der Weide

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @B van der Weide Van harte welkom op het KPN Forum en fijn dat je al zo lang klant bent. Ik zal je punten allemaal bij langslopen en hopelijk kan ik daarmee het één en ander iets verduidelijken. 

  1. Een nieuwe Experia Box leveren we alleen uit als je huidige echt defect is (of je moet een heel oud model hebben, een V7 bijvoorbeeld). Problemen met wifi en tv kunnen te maken hebben met een Experia Box, maar het kan ook aan iets anders liggen. Je wilt vanzelfsprekend eerst de oorzaak weten voordat je iets vervangt: het heeft mogelijkerwijs niet eens zin om je Experia Box om te ruilen. Als het enkel wifi te maken heeft, kunnen we daar naar kijken en qua tv zullen eerst de ontvanger moeten uitsluiten. Kun je dus iets meer vertellen over wat er speelt? Vallen wifi en tv tegelijkertijd weg? En welke lampjes op je Experia Box branden met welke kleur? 
  2. Voor het verbeteren van je wifi verwijs ik je graag naar dit topic over wifi. Je leest er veel handige tips en je kunt er onze wifi manager draaien. Deze online tool optimaliseert je wifi en afhankelijk van de resultaten kun je in aanmerking voor een setje Experia Wifi's, die je ook los kunt kopen uiteraard, Als je specifiek draadloze wifi versterkers wilt hebben kun je deze hier aanschaffen. 
  3. Voor je mobiele abonnement kun je het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0402. Zo te lezen heb je een wat ouder abonnement en iemand van de verkoopafdeling kan meekijken wat goed bij je past. Je kunt je uiteraard ook alvast orienteren op onze site

Hallo,

Dit soort antwoorden kan ik niks mee. Ik had gehoopt dat er voor vaste klanten ook iets mogelijk zou zijn. Ik ga geen extra tijd hier meer in steken. Overstappen is dus blijkbaar de makkelijkste weg om iets geregeld te krijgen.

Groet,

Bouke


Reageer