Skip to main content

Beste

ik heb een mobiel abonnement geactiveerd, maar het blijkt dat de abonnementskosten (20E) hoger liggen dan hetgeen is afgesproken conform bestelling (15E maand). 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi Eva, welkom op het forum. 

Bedoel je hier € 20.- duurder per maand? Of €20.- i.p.v. € 15.-? Dat laatste zou de korting kunnen zijn die niet aanstaat wanneer je ook thuis internet van ons afneemt. Is dat ook het geval? 

Ik kijk dit in ieder geval graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Beste Alex

Ik heb de gegevens toegevoegd.

Ik heb naast een internet abonnement, nu een mobiel telefonie abonnement aangeschaft.

hussel 2GB  (2 jaar)22,50- 2,50 korting-hussel mobiel korting 5 E= 15 E (bestelling ARMOR-849469)

en abonnement wat zichtbaar is  op mijn kpn: Hussel onbeperkt bellen 20E

vr gr

 


Dankjewel voor je gegevens. Ik vind op dit adres echter geen vaste aansluiting van ons, ik zie alleen een aansluiting op toevoeging H en niet op 3. Zit jij misschien bij Telfort met internet thuis? Of gaat het misschien om een zakelijke aansluiting? 

Dat laatste hoop ik niet, die valt niet onder de voorwaarden van de Hussel voordelen. 


ja, het is inderdaad een telfort abonnement.  Tijdens het doorgeven van mijn verhuizing kreeg ik het telefonisch het aanbod om mijn mobiele abonnement over zetten naar KPN voor 15E per maand. Een bevestiging kreeg ik per mail. Dat was de reden om het abonnement op te zeggen bij mijn vorige provider. Dus ik vind het maar een aparte gang van zaken dat het er niet volgens de afspraak wordt gehandeld en ik hoop dan ook dat het spoedig in orde kan worden gebracht.

 


Dan zou het geen probleem moeten zijn. Ik zie echter op je opgegeven postcode en huisnummer geen internetabonnement van Telfort op je huisadres. Weet je zeker dat de ingevulde gegevens kloppen? 


nieuwe adres is thans toegevoegd.


Nu heb ik het gevonden. Mag ik vragen waarom je 06 en vaste diensten op 2 verschillende adressen staan?

Dat is namelijk de voorwaarde om de korting te krijgen van € 5.-. Mijn advies is om het adres van je mobiele nummer aan te passen zodat je in aanmerking komt voor de korting. 


Beste Alex. Dank, je hebt het gevonden! Mijn mobiel abonnement is pas ingegaan sinds ik verhuisd ben, dus mogelijk heeft je collega per abuis het oude adres ingevoerd. Ik heb het aangepast.


Top, dan is dat in ieder geval gedaan. Ik heb de aanmelding bij Telfort ook opnieuw ingediend nu, wacht dus even af tot je bericht krijgt dat dit goed is aangemeld. :slight_smile:


Merci!