Skip to main content

Beste,

Helaas kunnen bestaande klanten geen gebruik maken van acties en kortingen die nieuwe klanten krijgen. Wat ik echter niet begrijp, is dat bestaande klanten zelfs meer betalen dan de normale/ volle prijs op de site.

Wij hebben internetsnelheid van 50 mb/s en basis TV. De volle prijs, zonder korting of welkomstcadeaus,  op de site is 44,- voor internet en 10,- voor TV. In totaal is dat dus 54,-. Waarom betalen wij dan voor hetzelfde product bijna 58,-?

Het voelt alsof de grote supermarkt tegen mij zou zeggen :“ u doet hier zo vaak boodschappen, en daarom brengen we voor u 10% meer in rekening bovenop de volle prijs van niet afgeprijsde artikelen”. 

Voor mij als vaste klant is het dus onduidelijk en niet transparant met welke kosten/ wanneer is geconfronteerd word komende maanden? De volle prijzen op de site zijn van geen waarde voor bestaande klanten?

Helaas was de klantenservice aan de telefoon ook niet bijzonder vriendelijk. Enorme tegenvaller van KPN. 

 

Mvg 

 

 

Hallo @abonnee.stel.tvraag ,

De oplossing voor jou is simpel. Ga naar MijnKPN. Pas jouw abonnement even aan naar 100 mb/s volgens de voorwaarden van KPN Hussel en ga daarna weer terug naar 50 mb/s. Je gaat dan ook 54,00 per maand betalen volgens KPN Hussel. (Mogelijk moet je één maand 59,00 betalen voor de 100 mb/s, maar mogelijk kun je de omzetting naar 100 mb/s ook direct weer terugdraaien.) 

Succes ! 

(brein van deze legale truc is @wjb ,) zie ook : 

 


Super bedankt! Aangezien ik al jaren contract heb bij KPN, had ik nog niet eens een hussel pakket, en kon het meteen naar het juiste pakket omzetten. 

We erg klantonvriendelijk van KPN …