Skip to main content

Ik had hier over al een vraag gesteld, maar deze is nergens te vinden.

Nog een keer dan.

Op het nummer 06-57584718 heb ik via Belsimpel een KN abonnement van 12,50 per maand afgesloten. Op de KPN factuur zie ik nu een maandelijkse afschrijving staan van € 16,61 

Hoe kan dit? 

Ik wil niet meer betalen dan € 12,50 per maand, zonder overige toetsers en bellen.

Theo

Hallo @TOBALK ,

Was dat op jouw eerste factuur? 

De eerste factuur gaat namelijk altijd over een periode die langer is dan één maand. De precieze in rekening gebrachte periode kun je terugvinden in de specificatie van jouw factuur. De factuur staat in Mijn KPN. 

Waarschijnlijk is de in rekening gebrachte periode ongeveer 1 maand en 10 dagen. 

Vanaf de tweede factuur wordt precies één maand in rekening gebracht. 

 


Oké klasse bedankt voor snelle reactie.


@TOBALK Kijk ook of je hussel korting vermeld is bij het contract?

Heb je ook KPN thuis en staat hussel ook aan?

 


Ik heb kpn thuis en hussel aan weet ik niet , denk van wel maar deze was gratis, gaf kortingen maar als blijkt dat dit per saldo hoger uitkomt dan 12,50 per maand vind ik dat niet goed . 

Schakel dan masr hussel uit . 

12,50 per maand moet 12,50 blijven

Theo 


Je kunt kijken op de nota of de 2,50 KPN Hussel korting (per maand) gegeven wordt. 

Zo niet? 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Maar los van wel of geen Husselkorting, is de eerste factuur altijd over een periode van ruim een maand.  Daardoor kom je op dat rare bedrag van 16,61 uit. 

 

 

 


Ik heb kpn thuis en hussel aan weet ik niet , denk van wel maar deze was gratis, gaf kortingen maar als blijkt dat dit per saldo hoger uitkomt dan 12,50 per maand vind ik dat niet goed . 

Schakel dan masr hussel uit . 

12,50 per maand moet 12,50 blijven

Theo 

Het moet juist aan staan anders krijg je die korting niet ☺️
En vaak als je verlengt of nieuw abo via een belsimpel dat zijn da soort dingen niet helemaal lekker geregeld