Skip to main content

Ik krijg telkens mails met wijzegingen, terwijl ik deze niet heb aangevraagd. Ik wil geen wijzigingen.

Telefonisch contact opgenomen en mevrouw zegt dat ik maar eerst aangifte moet doen bij de politie. Beetje vreemde opmerking.

Welkom op het KPN forum, @Gokhan3333! Vreemd dat je e-mails krijgt dat er wijziging doorgevoerd worden, terwijl je zelf niets hebt aangevraagd. Logisch dat je hier graag meer duidelijkheid over wilt. Wij wijzigen niet zomaar jouw abonnement. Als je e-mails krijgt om je te informeren over wijzigingen aan jouw abonnement, dan kan het zijn dat een derde toegang heeft tot jouw abonnement. Vandaar waarschijnlijk het advies om aangifte te doen bij de politie. Nu weet ik niet precies wat er speelt, want ik heb geen gegevens van je. Mocht je willen, dan zoek ik dit natuurlijk graag uit. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Hopelijk toeval? 


Welkom op het KPN forum, @Gokhan3333! Vreemd dat je e-mails krijgt dat er wijziging doorgevoerd worden, terwijl je zelf niets hebt aangevraagd. Logisch dat je hier graag meer duidelijkheid over wilt. Wij wijzigen niet zomaar jouw abonnement. Als je e-mails krijgt om je te informeren over wijzigingen aan jouw abonnement, dan kan het zijn dat een derde toegang heeft tot jouw abonnement. Vandaar waarschijnlijk het advies om aangifte te doen bij de politie. Nu weet ik niet precies wat er speelt, want ik heb geen gegevens van je. Mocht je willen, dan zoek ik dit natuurlijk graag uit. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Profiel is ingevuld. Dankjewel.


Op basis van de gegevens in jouw profiel zie ik dat er vorige week twee wijzigingen in jouw abonnement zijn aangebracht. Allereerst is jouw oud-Telfort abonnement omgezet naar een Hussel abonnement inclusief Netflix Basic. Vervolgens is vier dagen Netflix Basic gewijzigd naar Netflix Premium. De eerste wijziging lijkt online aangevraagd te zijn, de tweede door Tempoteam. Meer dan dit kan ik ook niet inzien. Als je deze wijzigingen zelf niet herkent, dan lijkt het me goed om al jouw wachtwoorden te wijzigen. Tevens raad ik je dan aan telefonisch contact op te nemen om Netflix Premium uit te zetten. Ook is het raadzaam om in dat geval aangifte te doen bij de politie.

 

*Edit: We krijgen meerdere signalen over soortgelijke situaties binnen. Ik ga dit dan ook intern voor je doorzetten. Er zal contact met je worden opgenomen om één en ander te bespreken.


We krijgen meerdere signalen over soortgelijke situaties binnen. Ik ga dit dan ook intern voor je doorzetten. Er zal contact met je worden opgenomen om één en ander te bespreken.