Skip to main content

Goedeavond!!

Weet niet of ik in de goede afdeling zit!!

Heb me abonnement gewijzigd naar Hussel internet 50 mbit  omdat goed koper uit viel dat ik zag op me telefoon  bij mijn kpn app daarom 

heb ik hem gewijzigt  op 3 november dat  ia mail  stond aansluiten op 6 november blijft me order soms hangen bij jullie!!

tot nu toe  is er nog nix gebeurt geen reactie  of dat aan gesloten was 

blijft nog steeds op me oude abonement  tot nu toe  we zitten nu onderhand 3 weken verder onderhand 

verder er staat u bestelling  is nog aan verwerken  dat staat  onderhand nu al 3 weken onderhand op me tv ontvanger 

via online status bestelling  word ik naar  de  mijn kpn app gestuurd  ben ik op de app gaat ie naar de begin scherm meer niet  

word me abonment  nog omgezet??

Heb je je forumprofiel aangevuld met al je gegevens? Dan kan een webcare medewerker direct jouw gegevens erbij pakken.
Houd er wel rekening mee dat een reactie van een webcare medewerker enkele dagen op zich kan laten wachten door de enorme drukte.

Dan je vraag, heb je toevallig ook een nieuw modem ontvangen?
Zo ja, heb je deze al aangesloten?


Volgens mij staat alle gegevens van mij in de forumprofiel Dennis-L dat is goed dat webcare medewerker nu eindelijk wat meer in gang brengt dat is goed  zal ze hier over enkele dagen bericht sturen? Of me mailen!Dat kan ook.

ik heb geen modem ontvangen..wat voor ene zou het dan moeten zijn?

Moet ik soms een andere modem krijgen dan!  Bij de abonnement? 
 


@marcel30 Welkom op het forum. 

Wat fijn dat je je forumprofiel al ingevuld had! Ik heb het voor je gecontroleerd en dat je wijziging ingaat per 23-11. Vanaf deze datum zal het nieuwe abonnement actief zijn. 

@Dennis-L Bedankt!


@Rutger_ graagedaan! Dankjewel dat je ff gecontroleerd hebt dat  me wijziging je zei 23-11 in gaat!.ff vraagje Rutger_.wat dennis zei over modem nieuwe modem ontvangen!zou ik andere moeten!! blijft zelfde houden of andere is dat zo bij me nieuwe abonnement? Dat ik ergens gelezen had op forum


In principe moet je oude modem gewoon werken. Zo laten dus. Als je echt een heel oud modem hebt, kan je deze wisselen. Welk model heb je?


Oke  @Jeroen Ruiter wou het ff voor de zekerheid weten ok Jeroen Ik heb de V10  model


Vooral houden. Beste router als we het forum moeten geloven.


Okey. 
Ja inderdaad dat is zo van de forum!