Skip to main content
Zo.

Inmiddels al 23 uur in quarantaine geplaatst, en nog steeds géén reactie van 't abuse-team!

Wat een armoede zeg.....

Ik zit nu ong. 15 mnd. bij KPN, en wordt gemiddeld 1 á 2 keer per mnd. in quarantaine geplaatst!

Hopeloos.....; en telkens is er niets aan de hand, meestal na het riedeltje van de vangpagina te hebben doorlopen, werkt internet na een kwartiertje weer normaal. Mét 'n bevestiging dat alles nu OK is!

Heb hier eerder al eens een klacht over ingediend, maarja.........KPN hé...?

Het fraaie is dat dit telkens speelt als er NIETS aanstaat.....

Ik heb al veel aanbieders gehad, en nog nóóit dit probleem ondervonden! alleen nu hier bij KPN!

Géén reactie, géén ontvangstbevestigingen, gewoon niets!

Help-desk : Kan niet helpen.

Abuse-team: Wil niet helpen (geen reacties...)

Al meer dan 10x het vang-pagina riedeltje afgewerkt, geen reactie.

E-mail naar abuse@kpn.com : Geen reactie.....

Is hier iemand die mij aan een contactpersoon kan helpen die bij KPN iets in de melk te brokkelen heeft?

Ik hoor het graag.

Een ding staat i.i.g. al zo vast als een huis: Bij de eerste de beste gelegenheid ben ik bij KPN gevlogen, ongeacht wat er nog gaat gebeuren! Spijt van de verlenging in april.

Het is gewoon schandalig....
Goedemorgen,



Misschien is er een reden, loopt er een server via het netwerk van KPN?

Of misschien is er een laptop op uw netwerk die spam stuurt of wat anders.

KPN zet niet iemand zomaar in quarantaine. Hier moet dan ook een reden voor zijn.

Deze reden geven ze niet in het quarantaine bericht?



Ik heb het namelijk ook een keer gehad, toen stond er een server van mij volledig open

via DMZ en dat was mijn fout. Op zicht wel goed dat KPN dit dan doorgeef.



Ben benieuwd.
Ook goede morgen...

Nee, reden is veel dataverkeer, en oplossing is modem resetten! (Wat dus gebeurd is...)

Voor de rest, zoals ik al zei, er staat niets aan......
Waaw...nu al......

Kwart voor 1 vanmiddag ineens, jawel hoor, weer internet.....!

Na 26 uur.....

En......, jawel, een bevestiging dat na metingen weer alles in orde was...

En dan dat toontje,,,"Wij vertrouwen erop dat wij verder geen nieuwe meldingen over uw account meer zullen ontvangen." Sorry, ik hou daar niet zo van.... Maar goed, nog 9 maandjes...
Hoi @Huh, welkom op het forum. Wat vervelend dat je zo vaak in quarantaine geplaatst wordt! Ook jammer dat het zo lang duurt voordat er actie wordt ondernomen. Het is inmiddels opgelost. Heb je inmiddels nog contact met ze gehad over de oorzaak van de blokkade? Misschien kun je dit bespreekbaar maken met Abuse en tips krijgen om dit in het vervolg te voorkomen.
Hoi @Huh, welkom op het forum. Wat vervelend dat je zo vaak in quarantaine geplaatst wordt! Ook jammer dat het zo lang duurt voordat er actie wordt ondernomen. Het is inmiddels opgelost. Heb je inmiddels nog contact met ze gehad over de oorzaak van de blokkade? Misschien kun je dit bespreekbaar maken met Abuse en tips krijgen om dit in het vervolg te voorkomen.

Nou... Ik heb ook enige ervaring met abuse. Contact daarmee hebben is onmogelijk...

Hier ook door abuse team Misbruik van uw internetverbinding 

Een maand internet voor buitengebied van KPN alleen maar problemen

Continu uitval steeds vertragingen 

Nog nooit zoiets waardeloos gehad


Hey @kurstjens, welkom op het KPN Forum. Super irritant geen internet, daar zit niemand op te wachten.

Bedenk alleen wel dat we dit niet zomaar doen, een blokkade is een zwaar middel en zetten we alleen in wanneer het naar onze inschatting niet anders kan. We hebben waarschijnlijk (per ongeluk) misbruik van het netwerk op jouw verbinding geconstateerd, dit hebben we gestopt door de toegang tot veel pagina's te stoppen. Een blokkade dus altijd met een goede reden wordt toegepast. De blokkade bied je de mogelijkheid problemen op je computer(s) op een veilige manier op te lossen. Mocht je computer zijn besmet met een virus.

Blokkade van je internetaansluiting: De beveiligde omgeving (quarantaine)
In deze omgeving krijg je een speciale quarantainepagina met instructies. Volg deze instructies. Om de problemen op te lossen zijn er een aantal pagina's die je kunt openen. Bekijk welke websites beschikbaar zijn in de quarantaine omgeving.

Neem contact op met Abuse
Neem altijd via e-mail contact op met het ons Abuse Team. Dit is bij elke blokkade mogelijk via Webmail. Het e-mailadres van het KPN Abuse Team is: abuse@kpn.com


Reageer