Skip to main content

Ik heb mijn automatische incasso laten blokkeren en zou graag willen weten of ik de factuur van KPN ook gewoon via acceptgiro kan betalen voor de datum dat hij eigenlijk automatisch zou worden afgeschreven 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

Hallo @Piende ,


De betaalwijze kan alleen aangepast worden als je een PSTN aansluiting hebt (alleen analoog bellen), voor de overige producten en diensten kan er alleen via automatische incasso betaald worden. In de algemene voorwaarden is opgenomen dat de Internet, TV en bellen facturatie via automatische incasso verloopt 😉

Alleen voor een PSTN abonnement is het eventueel mogelijk.

Tegenwoordig betaal je dan wel een opslag van 1,95 per maand als je geen automatische incasso wilt instellen. Ik adviseer jou om daarom toch maar de automatische incasso aan te houden.

Wil je toch over op acceptgiro?

Je kunt dan het best even bellen met de klantenservice of chatten via onze website om dit te regelen. Daar worden ter plekke een aantal verificaties uitgevoerd en die de moderators hier niet doen. 


Hallo @Piende, leuk dat je de KPN community een vraag stelt, welkom op het forum :)

Wat Noordzee aangeeft klopt helemaal! Heb je nog vragen? Stel ze ons gerust, we helpen je graag! 


Reageer