Skip to main content

Ik heb een buiten antenne tp-link geplaatst voor een versterkt WiFi signaal. Dez moet ik aanmelden bij de experts box. Mij is geadviseerd de experia box een vast op adres te geven. Hoe maak ik de verbinding. Zodat de antenne het signaal van de experts box herkent? Beide zijn met een utp kabel verbonden. Het normale signaal krijg ik wel. Op de kabel, maar het wordt niet versterkt.

Ik heb de ZTE site als boven gemeld al diverse keren gezien en op inlog gedrukt zonder het vakje wachtwoord te klikken. Vervolgens herhaalt de de vraag om het wachtwoord ...

Weet u zeker dat u bij de 2de pagina niet een zelf verzonnen wachtwoord in moet voeren?

Misschien kunt u eens proberen om de Experiabox met deze service tool te resetten?

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/servicetool-reset-fabrieksinstellingen-experiabox-modem.htm


@Joop1944 En op het moment dat je het modem een harde reset geeft en het hierna nogmaals probeert, lukt het dan wel? 


Ik heb de Experiabox gereset. Op de ZTE site zie ik nu mijn Genius ACCESS POINT. Ik worstel nu nog met de aanmelding, hij vangt het WiFi signaal nog niet op, lampjes branden wel als teken dat hij aangesloten is. Ik moet beide een vast IP adres geven maar daar kom ik nog niet uit.

Â