Skip to main content

Mijn account is geblokkeerd terwijl mijn rekeningen netjes betaald zijn. Hoe zit dat en hoe repareer ik dat??

Hi @Josine83, welkom hier. 

Als alle rekeningen netjes betaald zijn zou dit niet mogen gebeuren. Krijg je een bepaalde foutmelding te zien op je televisie of laptop/pc?

 


Ja, ik krijg een melding op mijn tv dat mijn account is geblokkeerd.


@Alex_P , is dit niet gewoon een kwestie van mijn account deblokkeren zodat ik weer tv kan kijken?


Ik ga eerst nakijken waarom je die melding krijgt. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Nog een vraag die ik vergeten was om te stellen: werkt internet overigens nog wel? Als dat zo is vermoed ik dat je ontvanger met een verkeerd abonneenummer is gekoppeld. 

Ik wil je dan vragen om de ontvanger te resetten. Nadat je dit hebt gedaan kun je opnieuw inloggen met je eigen iTV abonneenummer en pincode. Je abonneenummer kun je vinden in Mijn KPN, en online kun je ook een nieuwe pincode aanvragen. 

Werkt dit ook allemaal niet? Bel dan even met ons op het nummer 0800 0402, op het forum zijn wij er niet meer na 22 uur namelijk. 

 


Ik heb mijn instellingen aangepast, mijn modem gereset en jullie telefoonnummer gebeld. Want ik heb geen idee waar ik nu opnieuw in moet loggen. Mijn internet doet het nog, maar op mijn tv zie ik nog steeds dezelfde melding.

Na 20 minuten wachten aan de telefoon hoorde ik 'We almost made it' van Racoon, maar heb toch opgehangen.

Welke vergoeding krijg ik voor deze avond zonder tv en verloren tijd op dit forum en aan de telefoon?


Ik heb mijn instellingen aangepast, mijn modem gereset en jullie telefoonnummer gebeld. Want ik heb geen idee waar ik nu opnieuw in moet loggen. Mijn internet doet het nog, maar op mijn tv zie ik nog steeds dezelfde melding.

Na 20 minuten wachten aan de telefoon hoorde ik 'We almost made it' van Racoon, maar heb toch opgehangen.

Welke vergoeding krijg ik voor deze avond zonder tv en verloren tijd op dit forum en aan de telefoon?

Hopelijk werkt alles snel weer. Een vergoeding voor één avond geen tv zul je niet snel krijgen. TV kost €10 per maand. Dat is dus € 0,33 per dag van 24 uur. Tel maar uit...


Hallo @Josine83,  zou je het serienummer van jouw tv-ontvanger nog in het profiel willen zetten? Ik zie namelijk een actief itv abonnement op jouw adres. Daarbij zie ik 1 tv-ontvanger gekoppeld. Ik vraag me dan ook af of dat nog wel de juiste tv-ontvanger is. 


Ik heb de gegevens in mijn profiel gezet, inmiddels heb ik ook op mijn tv opnieuw in kunnen loggen en de tv doet het weer. Heel fijn.


Ik heb de gegevens in mijn profiel gezet, inmiddels heb ik ook op mijn tv opnieuw in kunnen loggen en de tv doet het weer. Heel fijn.

Dan was de ontvanger toch gekoppeld aan een verkeerd abonneenummer. Fijn om te lezen dat alles weer werkt. 🙂Â