Skip to main content

Meerdere keren hebben wij gebeld dat er geen of nauwelijks verbinding was dat betekend slecht internet en tv die blijft haperen van alles zelf geprobeerd met de telefonische ondersteuning niets hielp.

Ik belde na de 3e keer dat ik het nu wel beetje zat begint te raken omdat ik ergens betaald wat niet werkt en alles heb geprobeerd dus het probleem dieper ligt.

Conclusie een monteur laten langs komen dus ik herhaalde ik neem aan dat dit gewoon gratis is.
JA zegt de KPN klantenservice.

Vandaag komt de monteur en het lukte hem ook niet om het te laten werken en gaf aan een verouderen router te hebben en waarschijnlijke de 1 jaar ouden wifi versterker niet goed werkt. 

Hij gaf aan op een bekabeling te rekken naar de tv ontvanger.
Ik heb hem geholpen met boren en hebben we het aangelegd. 

Hij ruimde zijn spullen op en gaf ACHTERAF aan je bent wel op de hoogte dat je rond de 15 euro moet betalen voor de gebruikte materialen en gaf aan dat hij niets kosten.

Ik gaf aan voor de 15 euro voor de martiale begrijpelijk.

De monteur gaat weg en ik ontvang een factuur met zijn uren en voorrij kosten van 60 euro + de 15 euro materiaal kosten. 

Dit is niet wat er is afgesproken met de klantenservice en de monteur niet.
De factuur heb ik nooit voor getekend en vooraf ingezien. 

 Ik heb direct gebeld en er word aangegeven dat er niks in de log staat van het systeem dat het gratis is en zei geen contact kunnen opnemen met de monteur.

Ik gaf aan dat elk bel gesprek word opgenomen en dat gewoon kunnen na luisteren van de toezegging wat vooraf al gedaan was. Ik moest gewoon betalen werd er aangegeven wat het hun word tegen de mijne is.

Dat is een omgedraaide wereld en hoe kan het zijn dat niemand van de KPN mij kan helpen.
Ze zijn allemaal beperkt in hun taken en mogelijkheden
 

Ik voel mij zwaar bedonderd!!

Ik verwacht van KPN een oplossing!

 

 Iemand info wie ik moet bereiken of welke stappen ik moet ondernemen?

Hallo @Samdb ,

Als je er via de telefonische klantenservice (0800-0402) niet uitkomt, dan kun je een klacht indienen via de website: 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm