Skip to main content

Ik heb een brief van jullie gekregen met een aanbod om 3 maand gratis mijn internetsnelheid te kunnen verhogen naar 200 mbits/s. De actie heet sneller internet ervaren vanuit jouw luie stoel. Ik krijg deze upgrade echter niet geactiveerd zonder dat hier kosten voor in rekening gebracht worden. Gebeld met 0800-0402; maar zij kunnen dit ook niet activeren. Zij stelde voor om het via deze weg te doen. 

Ik hoor graag van jullie.

 

mvgr,

Herman ter Haar

Goedemiddag @Haarh04! Welkom op het KPN Forum! 

De actie liep tot en met 13 juni 2021: daarom lukt het activeren via MijnKPN of de klantenservice niet meer. Ik kijk graag voor je na of ik nog een mogelijkheid om de actie alsnog voor je te activeren: wil jij jouw klantgegevens invullen in jouw Forum profiel? Graag je volledige naam, klantnummer, postcode en huisnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Alvast bedankt!


Profielgegevens zijn aangepast. In de brief die ik heb gekregen staat dat de actie loopt tot 30-06-2021.


Dank je wel voor je gegevens. Kun je een foto/ screenshot toevoegen van de ontvangen brief? Dan kan ik daar intern ook mee aan de slag!


Dat wil ik wel. Hoe kan de foto toevoegen?


Super, alvast bedankt! Door op de onderstaande knop te drukken, kun je een afbeelding invoegen:

 


 


Rare vraag misschien, maar u bent wel op glasvezel aangesloten? Of zit u nog op koper?


Jazeker; wij beschikken over glasvezel


Ok. En u heeft een oud 50 mbit abonnement? Misschien wel heel oud? Misschien dat het daarom niet werkt.


Heel fijn dat je de foto hebt kunnen toevoegen, @Haarh04: dank!

Dit is een andere actie dan waar ik eerder naar refereerde (die tot 13 juli 2021 liep); excuses!

De actie uit de brief staat achter de schermen blijkbaar niet goed, want ook ik kan alleen de betaalde variant voor je activeren. Mijn voorstel: ik activeer de betaalde variant van Sneller Internet 200Mbit/s voor €8,99 per maand en crediteer dat voor 3 maanden (dat wordt verrekend op een volgende factuur). De optie is maandelijks opzegbaar: op het moment dat je er geen gebruik meer van wenst te maken, dan kun je de optie weer deactiveren (via MijnKPN of de klantenservice). Mag ik het zo alsnog voor je in orde maken?


Dat is prima. Alvast bedankt


Kun je ook aangeven wanneer ik nu gebruik kan maken van het snellere internet?


Ja, hoor: vanaf nu! :wink:

Ik heb de wijziging bij deze voor jou in orde gemaakt en de afgesproken creditering verwerkt: deze zie je verwerkt op de volgende factuur. Vergeet niet:

De optie is maandelijks opzegbaar: op het moment dat je er geen gebruik meer van wenst te maken, dan kun je de optie weer deactiveren (via MijnKPN of de klantenservice). 

Â