Skip to main content

Beste kpn-er,

ik ben in mei dit jaar een abonnement aangegaan met de kpn; hussel klein zakelijk!

de pakker om het abonnement af te sluiten was het welkoms kado; de Lg soundbar. 
 

nu zijn we 4 maanden verder maar al wat ik heb gekregen, geen soundbar. Ik zou het fijn vinden wanneer de toezeggingen door KPN wordt na gekomen:

Startdatum KleinZakelijk Hussel Internet 500 Mbit/s
U hebt ons gevraagd om uw abonnement te starten op 10 juni 2021. Wij controleren nu of dit mogelijk is. U ontvangt nog een aparte e-mail van ons met extra informatie over uw bestelling. Hierin staat ook de definitieve startdatum van uw abonnement.

Welkomstcadeau LG Soundbar
Als welkomstcadeau krijgt u bij uw abonnement een LG Soundbar t.w.v. € 299,00. U ontvangt de soundbar na de start van uw abonnement. Zodra we de soundbar versturen, ontvangt u een e-mail met een track & trace-code. Kijk voor meer informatie op kpn.com/lg-tv-soundbar.”

met vriendelijke groet,

philippe oomen

Hallo @Phil01 ,

Je klinkt als een zakelijke klant. 


Bij KPN houden ze ook van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 
 

Je kunt ook morgen bellen naar 0800-0403. 

 


Klein zakelijk / ZZP valt onder KPN Consument.

Als je gegevens ingevuld staan in je profiel hier dan mogen en kunnen de kpn moderators e.e.a. nakijken voor je.


Ha @Phil01, welkom! Heb je inmiddels al duidelijkheid over wanneer de Soundbar komt? In de meeste gevallen kunnen wij inderdaad ook klein zakelijke abonnementen inzien. Mocht je willen dat we meekijken, vul dan je profiel in en laat het hier even weten. 


Nee, daar wordt nog naar gekeken! Dank je wel. Ik heb inmiddels wel mijn profiel ge-update.


Kan het zijn dat je niet op ‘opslaan’ geklikt hebt, @Phil01? Ik zie je gegevens namelijk niet staan in je profiel:sweat_smile: .


Hallo Marcia, profiel ziet er keurig uit. Wat ik begreep uit je eerste reactie is dat je mijn klant nummer nodig hebt: ***.

👍

vriendelijke groet,

philippe Oomen

 

Admin: klantnummer verwijderd en opgeslagen in je profiel


Het gaat mij echt even om het forumprofiel: https://forum.kpn.com/settings/profile. Niet om je KPN ID gegevens. Ik heb je klantnummer zojuist in je profiel geplaatst, maar wil ter verificatie ook graag je postcode en huisnummer.:sweat_smile:


***

thanks :)

vriendelijke groet,

Philippe Oomen

 

Admin: gegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel


Dankjewel! Ik heb je gegevens er even bij gehaald en zie dit: klant gemaild dat de soundbar niet geleverd gaat worden. In de laatste bestelling die is gemaakt is meer korting gegeven dan dat de soundbar kost. Die acties zijn naar alle waarschijnlijkheid gedaan ter compensatie van de soundbar. 

 

Nu is mij niet helemaal duidelijk wat hier precies gebeurd is, maar ik kan je wel met zekerheid zeggen dat de soundbar helaas niet gaat komen! In plaats van één korting heb jij er drie gekregen. Ik ga er inderdaad vanuit dat het klopt wat mijn collega schrijft: dit is waarschijnlijk ter compensatie van de soundbar, die ook niet in de laatste bestelling vermeld staat. 

 

Hopelijk is het zo, ondanks dat het niet het nieuws is waar je op hoopte, iets duidelijker geworden!


Zeker, bedankt voor de moeite.

vr.gr.

philippe