Skip to main content

Sinds kort overgestapt van Alles-in-1 naar Hussel 100mb.

Hiervoor een nieuwe overeenkomst ontvangen. Volgens de reclame op radio en tv zou ik nu in aanmerking komen voor gratis Super WiFi punten. Toch is dit in de praktijk niet zo en betaal ik gewoon de volle mep.

Kan iemand mij uitleggen waarom? 

Hallo @Tj1969 ,

De actie van gratis SuperWifi is alleen voor nieuwe klanten. Als bestaande klant kom je hiervoor niet in aanmerking bij een wijziging van jouw KPN-Thuis-pakket naar KPN Hussel. 

Als bestaande klant kun je SuperWifi aanschaffen voor 149 euro : https://www.kpn.com/internet/wifi.htm

 


Dus omdat ik al 20 jaar klant ben kan ik maar beter mijn abonnement opzeggen en vervolgens weer opnieuw aanmelden om €149 “korting”.

Vind de reclame dan wel misleidend! Actievoorwaarden zijn niet te vinden en er wordt alleen gemeld/ geadverteerd dat je bij een nieuw abonnement gratis WiFi punten krijgt.…

N.B: er wordt in mijn nieuwe (!) overeenkomst netje gemeld dat ik niet meer terug kan naar het oude. 


Dus omdat ik al 20 jaar klant ben kan ik maar beter mijn abonnement opzeggen en vervolgens weer opnieuw aanmelden om €149 “korting”.

 

Dat kan pas na zes maanden.