Skip to main content

Ik heb 20 maart KPN TV+ besteld ( 2 tv ontvangers ) en een upgrade naar 1Gbit internet. Pakketje 22 gekregen en 1e ontvanger geïnstalleerd….en toen ging het mis. Op Glasvezel kastje ging het rode alarm lampje branden en op de modem werd het lampje internet ook rood. Dus geen verbinding meer.…

Lang verhaal kort : Iemand bij KPN was overijverig , want de activatie moest 27 maart ingaan en niet per direct. Nu zit ik dus tot maandag zonder internet aldus de zsm ingevlogen monteur die niets beter in de aanbieding had dan 100GB aan bundel voor mijn mobiel zodat ik het tot maandag kon uitzingen. Ben bang dat dat met 2 pubers in huis niet gaat lukken. 

Wat gaan we hier aan doen @kpn? 

Help @Probleem Glasvezel @Probleem kpn @Kpn @kpnitv @KPN er @kpntv @kpntv+


Hallo @Mazzie66, wat ontzettend rot dit! Voor dit soort dingen kan je het beste even bellen met 0800-0402, mijn collega's kunnen direct actie ondernemen. Op het forum heb je vooral contact met andere klanten en kan het, zoals je merkt, even duren voordat een moderator bijspringt. Heb jij ook mobiel van KPN? Dan kunnen we er bijvoorbeeld een gratis weekbundel op zetten. Ook daarvoor kan je het beste even bellen. Mocht je via het forum geholpen willen worden, vul dan je forumprofiel aan met je adres, 06-nummer(s) en klantnummer. 


Beste Marcia, 08000402 staat onder speeddial 1 ! De beste mensen kunnen het administratief niet nu al regelen. Het wordt echt pas maandag.  Gelukkig ben ik redelijk handig en heb ik via m'n hotspot en een laptop met HDMI kabel een mogelijkheid ook m TV te kijken . Maar ideaal is het niet. Ik heb 100Gb op m'n telefoon gekregen dus dat lukt wel tot maandag. 

 

 

Marcel