Skip to main content

Geachte heer, mevrouw,

 

Ik heb sinds gisteren de router ontvangen en mijn Internet Hussel abonnement met interactieve tv zou op 19 mei ingaan. Ik heb echter geen internet en ik vermoed dat deze nog niet door jullie is geactiveerd. Is dat een mogelijkheid?

Dat is balen. Bel snel 0800-0402. Zij kijken dan meteen met je mee.


Hallo @Tammy1975, welkom. 

Wat vervelend dat jouw abonnement nog niet werkend is, ik ben gelijk voor jou op onderzoek uit gegaan. Het blijkt dat er momenteel problemen zijn bij KPN NetwerkNL waardoor het (nog) niet mogelijk is om de lijn te activeren. Er wordt momenteel hard aan de situatie gewerkt en we hopen het zo snel mogelijk op te lossen. Als het goed is ben jij al enkele dagen geleden geïnformeerd over deze vertraging en heb je een sms met en apart telefoonnummer ontvangen zodat je direct contact op kan nemen met onze backoffice voor vragen. 


Ik ben wel geïnformeerd over het feit dat de aanvraag van de aansluiting vast zat in het systeem maar niet over de reden. Maar wanneer het met jullie netwerk te maken heeft, dan zal ik moeten wachten. Al vind ik het wel vreemd dat niemand in de straat hier last van heeft.