Skip to main content

Ongeveer een maand geleden hebben wij een abonnement afgesloten waarbij wij over zouden stappen naar KPN. De voornaamste reden was de Viaplay actie. In de tussentijd is alles aangesloten en vandaag zou het abonnement ingaan (dit heb ik zwart op wit). Doordat het nog niet werkte heb ik contact gezocht met de klantenservice en zij vertelde mij zojuist dat het pas de 23ste ingaat. Dit heeft KPN zelf gewijzigd zonder mij daarover in te lichten en nu valt daar niks meer aan te doen.  Dat betekent dat wij dus de eerste race missen. En dat terwijl het voor ons de voornaamste reden was om over te stappen naar KPN. Ook wordt er geen oplossing aangeboden. Een tijdelijk account waar ik het wel mee kan kijken zou voor mij voldoende zijn, maar dat was niet mogelijk. 

 

Lopen hier nog meer mensen tegenaan?

Hoi @Jackvbaar, welkom op het forum, en alvast welkom bij KPN! Jammer te horen dat de activatie uitgesteld is. In de meeste gevallen gebeurt activatie ook netjes op de afgesproken dag. Echter, het kan soms voorkomen dat dit uitgesteld moet worden. Meestal is dat dan omdat er fysiek nog dingen aangepast moeten worden aan je aansluiting waarbij een vertraging ontstaat. Het is in die gevallen dan ook niet mogelijk om het alsnog op de eerdere datum uit te voeren.

Wat er precies bij jou aan de hand is kan ik zonder verdere gegevens niet inzien. Als je jouw forumprofiel zou willen invullen kan ik dat voor je nakijken. Laat hier dan even weten als je de gegevens hebt ingevuld :)

 

Als je door het uitstel zonder diensten komt te zitten kunnen we dat ondervangen met een noodpakket, of nooddatabundel. Echter gaat zoiets helaas niet helpen in het kunnen kijken van Viaplay, dat is strict gebonden aan je daadwerkelijke abonnement.  


Hoi Erik,

Profiel is bijgewerkt. Ik zie je reactie graag tegemoet!

Hoi @Jackvbaar, welkom op het forum, en alvast welkom bij KPN! Jammer te horen dat de activatie uitgesteld is. In de meeste gevallen gebeurt activatie ook netjes op de afgesproken dag. Echter, het kan soms voorkomen dat dit uitgesteld moet worden. Meestal is dat dan omdat er fysiek nog dingen aangepast moeten worden aan je aansluiting waarbij een vertraging ontstaat. Het is in die gevallen dan ook niet mogelijk om het alsnog op de eerdere datum uit te voeren.

Wat er precies bij jou aan de hand is kan ik zonder verdere gegevens niet inzien. Als je jouw forumprofiel zou willen invullen kan ik dat voor je nakijken. Laat hier dan even weten als je de gegevens hebt ingevuld :)

 

Als je door het uitstel zonder diensten komt te zitten kunnen we dat ondervangen met een noodpakket, of nooddatabundel. Echter gaat zoiets helaas niet helpen in het kunnen kijken van Viaplay, dat is strict gebonden aan je daadwerkelijke abonnement.  

 


Hoi @Jackvbaar, ik zie dat je abonnement gisteren is ingegaan. Is alles nu ook werkend zoals zou moeten?