Skip to main content

Ik wil graag eerder dan dat de monteur komt internet activeren.  Heb modem zelf al aangesloten ivm werk en studie kind. Heb 2 dagen internet gehad en ineens niet meer. Ik krijg het via klantenservice of monteur niet voor elkaar om internet al te activeren.  Welke stappen kan ik nu nog zetten. Is toch een kwestie van knop aanzetten. KPN heeft mijn vorige abonnement te vroeg opgezegd, waardoor ik nu 1 week zonder internet en tv zit. Krijg wel gb.  Zet aub gewoon wifi/internet aan. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn.

Ojee @Cristel Lem, helemaal niet leuk dit. Je geeft aan dat je wel Gb krijgt, bedoel je daarmee dat je een noodbundel van ons hebt ontvangen?

Als er een monteur noodzakelijk is om je aansluiting te voltooien, kan niemand vanaf afstand iets doen, anders deden we dat uiteraard direct! Dat het iets langer duurt om je aansluiting gereed te krijgen zou normaal gesproken niet zo'n probleem moeten zijn omdat je oude abonnement pas gedeactiveerd hoort te worden als ons signaal op de lijn staat. Dat gaat bij jou nu mis waardoor je mooi met de gebakken peren zit, dit is niet zoals het hoort, excuus hiervoor :slight_frown: 
Ik zal er niet voor kunnen zorgen dat je aansluiting eerder gaat werken, maar als je wel graag wil dat ik even mee kijk om uit te zoeken wat er toch precies mis gaat hier, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Hoi Maja,

 

Profiel ingevuld. Heb idd gb bundel ontvangen. Installatie van de modem heb ik al gedaan, omdat een medewerker vd klantenservice zei dat mijn Wi-Fi al wel was geactiveerd.  Heb ook 2 dagen wel Wi-Fi gehad. Ben benieuwd waar het nu mis is gegaan

 

Mvg

 


Bedankt @Cristel Lem!

Ik zie dat er 2 monteursafspraken zijn geweest, er staat ook 1 op de 5e hier in de systemen. Is er toen ook daadwerkelijk een monteur bij jou thuis geweest of is dat anders gegaan?

En hoe zit het precies met die 2 dagen? Voor zover ik kan zien, heeft je verbinding het nog nooit gedaan, dus ik begrijp niet helemaal hoe dat zit.

Je krijgt van ons geen wifi, maar een signaal op je modem. Vanaf je modem wordt dat verdeeld naar een internetsignaal en indien je dit ook besteld hebt, ook een tv signaal en vaste telefonie.

Dat internetsignaal kan vervolgens op 2 manieren gebruikt worden, namelijk via een kabel óf via wifi. Ook als je nog geen signaal binnen krijgt op je modem, kan je verbonden zijn met de wifi. Je hebt daar dan echter nog weinig aan, omdat er dus geen internet binnenkomt. Jij hebt wel echt al kunnen internetten? Weet je helemaal zeker dat je verbonden was met het wifi netwerk dat door je KPN modem uit is gezonden?

 

 

 


5 maart is er idd een monteur langs geweest.  Maar er was geen glasvezelkastje waardoor er nog niets aangesloten kon worden. Daarom is de afspraak verzet.

Ik heb 2 dagen op de kpn box Wi-Fi. Heb de code en wachtwoord ingevoerd van KPN en daar 2 dagen op gezeten. Zowel chromecast op verbonden.  Ineens na 2 dagen was het signaal weg. Wel verbonden maar idd geen Wi-Fi.

Hoe is de afmelding naar Ziggo gegaan. Na 5 maart toch afgemeld? 


Beste Maja, vandaag monteur geweest en alles aangesloten.  Ik had een combinatie van 6 maanden korting en mobiel abonnement van 12,50. Nu staat er bij mijn mobiel abonnement 15,00 euro. Wordt dit nog gecorrigeerd ?


Beste Maja, vandaag monteur geweest en alles aangesloten.  Ik had een combinatie van 6 maanden korting en mobiel abonnement van 12,50. Nu staat er bij mijn mobiel abonnement 15,00 euro. Wordt dit nog gecorrigeerd ?

Profiel ingevuld. Heb idd gb bundel ontvangen. Installatie van de modem heb ik al gedaan, omdat een medewerker vd klantenservice zei dat mijn Wi-Fi al wel was geactiveerd.  Heb ook 2 dagen wel Wi-Fi gehad. Ben benieuwd waar het nu mis is gegaan


Beste Maja, vandaag monteur geweest en alles aangesloten.  Ik had een combinatie van 6 maanden korting en mobiel abonnement van 12,50. Nu staat er bij mijn mobiel abonnement 15,00 euro. Wordt dit nog gecorrigeerd ?

Allereerst top dat alles nu aan is gesloten!

Er bestond nog geen koppeling tussen de beide abonnementen, waardoor er geen voordelen actief waren. Ik heb de abonnementen nu aan elkaar gekoppeld, vanaf nu staat de korting er wel bij :blush:


Hoi Maja,

Klopt, kreeg een melding. Dank voor je hulp.

Mvg

 


Graag gedaan!