Skip to main content

Volgens de KPN overstap service zou ik geen dag zonder internet, tv of telefoon hoeven zitten.

Inmiddels kan ik sinds vanmorgen niet meer bellen noch gebeld worden. Servicedesk geeft aan dat ik moet wachten op een bericht van KPN.

 

Waarom kan servicedesk geen indicatie afgeven? Lijkt me dat zoiets toch ingepland wordt? 

Waarom is het afgelopen nacht niet al uitgevoerd? 

En geen internet en geen tv. Niks werkt meer. Afwachten tot er geactiveerd is. Poeh.


Hallo @Ria_1946, welkom! Wat jammer om dit te lezen! Op het forum heeft u contact met de community, bestaande uit andere klanten (zoals u) en moderators (zoals ik). Het kan, zoals u gemerkt heeft, even duren voordat iemand reageert. In dit soort gevallen is het altijd sneller om te bellen met 0800-0402. Dat gezegd hebbende: u geeft aan dat u gebeld heeft en dat de klantenservice geen oplostermijn kan geven. Loopt er al wel een ticket o.i.d.? In dat geval kunnen we vaak weinig anders betekenen helaas. Is het inmiddels al wel opgelost? Als we nog iets voor u kunnen doen, vul dan gerust het forumprofiel aan met de postcode + huisnummer en het klantnummer en laat even weten dat u dat gedaan heeft.