Skip to main content

Vorige week vrijdag 19-02-2021 heb ik het glasvezelabonnement aangevragd. Na invulling verscheen de datum van activatie : 26-02-2021, vandaag dus. Mijn vraag is: Wat wordt er vandaag geactiveerd dan ?, want ik heb nog geen pakket ontvangen, alleen een bevestigingsmail van de bestelling.

Als het de activatiedatum vanuit KPN de provider is had ik toch al wat moeten vernemen/ontvangen en als het de activatie vanuit KPNNetwerk is, hoe komt KPN de provider dan aan die info vooraf?

Of is er een vertraging in de aansluitingen op dit moment?

mvg

Hans

Hey @HansaanZet! Bij het bestellen van je abonnement wordt automatisch de bij ons bekende mogelijke aansluitdatum doorgegeven. Wat betreft glasvezel kan dit nog wel eens uitlopen. Meestal ontvang je dan een nieuwe mail met en nieuwe datum. Die heb jij niet gehad, als ik het goed begrijp? Je abonnement begint als onze apparatuur wordt aangesloten. Met modem geeft ons een activatiesignaal.
Heb je enig idee wanneer je je abonnement wil laten ingaan en wanneer je het pakket gaat ontvangen? Zo nee, dan kijk ik graag met je mee. Zou je je gegevens kunnen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende.

 


Hallo @Lisa ,

Gegevens zijn ingevuld, klantnummer is nog niet bekend.

Nee, geen verdere mail ontvangen en dus ook geen pakket, alleen de bestelbevestiging.

Aangegeven dat het abo zsm mag ingaan.


Dankjewel @HansaanZet! Je klantprofiel staat netjes klaar, maar de bestelling is nog leeg. Ik vraag het voor je na, want ik zie dat glasvezel wel goed is opgeleverd. Je hoort van me! 

EDIT: Kan zijn dat je het abonnement opnieuw moet bestellen, want ik zie de bestelbevestiging ook niet terug. 


@Lisa ,

Abonnement is opnieuw ingelegd, installatiedatum is bevestigd.

Waarschijnlijke reden is geweest dat ik nummerbehoud wilde via oude provider, maar dat niet via de overstapservice wilde regelen, oftewel botsing van elementen…...of zoiets ;-)

In ieder geval bedankt voor je snelle en acccurate bemiddeling.


Super! Fijn dat het geregeld is. Mocht je vragen hebben/krijgen. Stel ze hier gerust! Ik denk graag met je mee.:blush: