Skip to main content

Hallo,

Afgelopen zaterdag heb ik mijn startpakket ontvangen. Een monteur is verplicht aangezien het om glasvezel gaat. Echter is de hele aansluiting al compleet, omdat de vorige bewoner hier ook glasvezel had. Het is dus een kwestie van de kabeltjes er in en actie. Nu moet ik wachten totdat mijn abonnement is geactiveerd. Dit gebeurd op de dag dat de monteur langskomt, maar ik zie het nut hier niet van in. Kan het Abonnement nu ook al geactiveerd worden. Dan kan ik namelijk eindelijk tv en internet gebruiken.


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Sba, welkom op het forum van KPN! :blush:

Door drukte reageer ik vrij laat op jouw topic, excuses daarvoor. Is jouw vraag nog van toepassing, of ben je inmiddels aangesloten op glasvezel en kun je gebruik maken van de diensten?

Het is in elk geval niet mogelijk om jouw verbinding eerder te activeren. Er is een plandatum vastgesteld voor het opleveren van de verbinding en op basis daarvan is de monteur (waarschijnlijk) ingepland op dezelfde datum, zodat je direct op de plandatum gebruik kunt maken van je diensten.  Is de plandatum voor het opleveren van je diensten nog niet geweest, dan is het helaas nog even afwachten.Â