Skip to main content

Het activeren van de homepage gaat blijkbaar niet meer online, hetgeen natuurlijk erg jammer is. Dan maar bellen met de klantenservice. Pas na zes minuten kon ik de medewerker duidelijk maken wat ik wilde. Ogenblik, even iemand raadplegen, zo gaf hij aan. Na tien minuten (in totaal dus zestien minuten) vond ik het wel genoeg om naar die veel te luide muziek te luisteren. Lukt dus niet op die manier. Jammer dat het niet soepeler kan. Ik ben eigenlijk wel een fan van KPN, maar jullie maken het me nu wel moeilijk!

Daarom nog een poging via het forum. Kunt u voor mij activeren?

Goedemorgen @gwa, welkom terug op het Forum!

Vanuit de klantenservice hebben wij de mogelijkheid om de homepage te activeren! Dus ik kijk graag voor je of ik dit ook voor jou voor elkaar kan boksen. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan duik ik de systemen even in! 


@gwa, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen?


Sorry, ik heb iets gemist, zo blijkt. Ik heb de gevraagde gegevens op het Forum Profiel toegevoegd.


Hi @gwa, Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zie dat de homepage al geactiveerd is?  

Ga naar: 
ftp://home.kpn.nl 

Log in met het bij ons bekende hoofd e-mailadres. 

Laat je het weten als het gelukt is of als ik iets voor je kan betekenen. :blush:

 


Reageer