Skip to main content

Hoi,

 

Vanaf gisteren zou ik gebruik kunnen maken van kpn internet via glasvezel thuis. De monteur is langs geweest om glasvezel te activeren bij mij. Echter zijn we alweer een dag verder en heb ik nog niks. Paar keer gebeld met de monteur en nog een keer met Kpn en moet blijkbaar steeds iets omgezet worden om het echt te activeren en dat zou gebeuren. Waarom gebeurt dit niet? Raar gedoe dit.

 

Groet Stefan

Hoi @Stefanhjm . Welkom op het forum.

Ik heb geen idee waarom je nog geen glasvezel hebt.  Is er ondertussen wél verandering in de zaak gekomen?


Hoi @Erwin_,

Helaas nog steeds geen internet. Inmiddels paar keer gebeld en er is een ticket aangemaakt met bericht naar de aannemer. Die neemt contact met me op (geen idee waarom) binnen maar liefst 3 werkdagen. Dat alles terwijl de afspraak was dat ik afgelopen dinsdag internet zou hebben. Dat KPN zijn afspraak niet nagekomen is mag blijkbaar niet deren want er lijkt geen haast gemaakt te worden om de het alsnog werkend te krijgen. Kan alleen maar zeggen, schande.

Groet Stefan

P.S. Hier zit nog extra verwondering achter omdat KPN in eerste instantie mij al op 29 maart zou aansluiten en dit toen ook ineens is uitgesteld omdat er in de buurt iets fout was gegaan met aanleggen van glasvezel en dat gecorrigeerd moest worden.


Vervolg is dat KPN op 2 juni komt nu. Onvoorstelbaar.

Neem aan dat jullie nog komen met iets van compensatie voor dit gedrag?

Anders toch maar gebruik maken van het herroepingsrecht.


Hallo @Stefanhjm ben je een bestaande klant die omgezet is van koper naar glas of een nieuwe klant?

Indien een bestaande klant is er in principe niets aan de hand, want je diensten lopen op koper gewoon door tot de omzetting naar glas klaar is.

Indien nieuwe klant, heb je van KPN een SMS/mail ontvangen dat je diensten geactiveerd zijn en gebruikt kunnen worden?

 


Hallo @JanD ,

Nieuwe klant en nee zo’n mail of sms heb ik niet gehad. Wel ‘je bent aangesloten op ons netwerk’ van KPN Netwerk.


Hallo @Stefanhjm , dan lijkt de lijn technisch wel klaar, maar moet je abo nog geactiveerd worden lijkt het.

 


@Stefanhjm  Heb je nu nog wel diensten van een andere provider dan?

En kun je je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


@Erwin_ die had ik dus niet.

Inmiddels contact gehad met KPN en een Direct Online pakket thuis gehad totdat de glasvezel verbinding gemaakt is.


@Erwin_die had ik dus niet.

Inmiddels contact gehad met KPN en een Direct Online pakket thuis gehad totdat de glasvezel verbinding gemaakt is.

Ah, dat zou idd ook mijn voorstel geweest zijn. Hopelijk heb je snel een werkende verbinding.