Skip to main content

Hallo, als ik het stekkertje van de adapterkabel aan de achterkant van de Experiabox V9 eruit trek en weer erin stop om bijvoorbeeld het modem te resetten. Of als ik het stekkertje aanraak dan gaat het modem uit. Krijg het modem alleen aan de praat als ik het stekkertje er voorzichtig inzet op een bepaalde manier.

Modem blijft nu werken, maar ik moet niet aan het stekkertje zitten of het modem schakelt weer uit.

Kan ik een vervangende experiabox krijgen?

Met vriendelijke groet, 

Simon Alleman

Goedemiddag @saja, het snelste ontvang je een nieuwe KPN experiabox door contact op te nemen met de klantenservice via het gratis nummer 0800-0402. Dan kan het direct geregeld worden. Het forum is toch vooral ene plek waar klanten elkaar onderling helpen en indien nodig springen moderators bij. 

Wil je het toch via het forum regelen, vul dan even jouw profiel in en geef even hier een seintje! Hou er wel rekening mee dat het dan wel langer kan duren i.v.m. drukte. 


Hallo, Jeroen_dB, ik heb gebeld met 0800-0402. Er wordt een vervangende Experiabox opgestuurd naar een PostNL afhaalpunt. De betreffende helpdesk medewerker wist niet of dat een V10 of V12 box is.

Er is bij mij een zg. pairbonding gemonteerd, op het forum heb ik gelezen dat een V12 box niet werkt met pairbonding. Kan iemand zeggen of er een V10 of V12 wordt opgestuurd?


Hallo, Jeroen_dB, ik heb gebeld met 0800-0402. Er wordt een vervangende Experiabox opgestuurd naar een PostNL afhaalpunt. De betreffende helpdesk medewerker wist niet of dat een V10 of V12 box is.

Er is bij mij een zg. pairbonding gemonteerd, op het forum heb ik gelezen dat een V12 box niet werkt met pairbonding. Kan iemand zeggen of er een V10 of V12 wordt opgestuurd?

een v10.


Als er pairbonding bij jou actief is, herkent ons systeem dat automatisch en krijg je een V10 modem @saja. 


Als er pairbonding bij jou actief is, herkent ons systeem dat automatisch en krijg je een V10 modem @saja. 
 

dit is een duidelijk antwoord, hiermee is de vraag opgelost.