Skip to main content
Beantwoord

Adapter ExperiaBox defect

• October 17, 2020
  • 6 reacties
  • 56 keer bekeken

Goedenavond,

De adapter van mijn experiment box v10a is kapot. Willen jullie mij een nieuwe toesturen ? 

Groeten Jelle

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb jouw diensten doorgemeten en ons systeem geeft aan dat er iets mis is met jouw verbinding. Ik heb dit daarom doorgezet naar een achterliggende afdeling en natuurlijk ook aangegeven dat de stroomadapter defect is. Verder heb ik extra GB's toegevoegd aan het mobiele abonnement zodat je de komende dagen niet zonder internet zit. Er wordt zo snel mogelijk contact met jou opgenomen. Laat je mij weten hoe dit afloopt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Hermsen J. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik voor je uit hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Ik hoor graag van je!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 18, 2020

Hallo Vikash,

Zojuist ingevuld 👍

Gr

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 18, 2020

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb jouw diensten doorgemeten en ons systeem geeft aan dat er iets mis is met jouw verbinding. Ik heb dit daarom doorgezet naar een achterliggende afdeling en natuurlijk ook aangegeven dat de stroomadapter defect is. Verder heb ik extra GB's toegevoegd aan het mobiele abonnement zodat je de komende dagen niet zonder internet zit. Er wordt zo snel mogelijk contact met jou opgenomen. Laat je mij weten hoe dit afloopt?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Hermsen J Is het probleem inmiddels al verholpen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 25, 2020

@Vikash probleem is verholpen! Bedankt voor de service! Gr!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan! Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!