Skip to main content

Goedendag, 

Vandaag hebben we een elektricien over de vloer gehad om slimme meters te installeren. Alleen nadat het stroom er weer terug op kwam, zagen we tot ons spijt dat we geen WiFi meer hadden. Mijn vermoeden is dat de adapter stuk is, want het lichtje brand niet meer op de adapter. Kan deze besteld worden? 
 

groetjes,

 

Jamie

Hoi Jamie. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de stroomadapter van jouw ExperiaBox defect is. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Dan zoek ik voor jou uit of ik een nieuwe adapter kan toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hallo Vikash,

 

Toevallig heb ik dat net gedaan. 😜 Had je post nog niet eens gezien. Ik ben benieuwd. En al bedankt voor het snelle reageren.

 

groetjes,

 

Jamie


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om een losse adapter toe te sturen. Ik zal daarom een nieuwe ExperiaBox naar een servicepunt (Vivant in Wormer) bij jou in de buurt moeten toesturen. Morgen (vrijdag 2-10) kan je de oude ExperiaBox omruilen voor een nieuwe. Per sms ontvang je meer informatie over deze omruil 

Omdat je op dit moment geen gebruik kan maken van internet heb ik 50Gb aan alle mobiele abonnement toegevoegd ter overbrugging van deze verstoring. :relaxed:


Hey Vakish,
 

Hartelijk bedankt voor de goede service. Erg attent!

Een hele fijne dag toegewenst!

 

groetjes,

 

Jamie


Graag gedaan Jamie. Ik wens jou ook een fijne dag toe!