Skip to main content

Hoi!

Ik heb sinds een paar maanden een tweetal huiskonijnen. Nou hebben we om alle kabels netjes kabelbeschermers, maar zagen we er uiteraard ééntje over het hoofd. De voedingskabel van het Genexis kastje. Met als gevolg dat plots ons internet weg viel. Professorisch met een plakbandje weer aan elkaar gemaakt, maar ik wil hem natuurlijk even vervangen met een intacte kabel.

 

Wie kan mij daarbij helpen?

 

Groet,

Tijmen Bergsma

Hoi @Tijmen Bergsma, welkom op het forum! Je moet maar eens een goed gesprek met de konijnen aangaan over wat wel en niet opgegeten mag worden :smile:

Dit moet inderdaad maar even hersteld worden. Punt is alleen dat we deze kabels niet los beschikbaar hebben om op te sturen. Dat betekent dat we hiervoor een monteur moet inplannen om die kabel te gaan vervangen. Daarvoor kun je bellen met 0800-0402, of een chat starten via de servicepagina. Het kan ook via het forum. In dat geval wil ik je vragen om je forumprofiel in te vullen. Laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Geef dan ook gelijk een aantal momenten waarop een monteur zou uitkomen. Dan regel ik een afspraak. 

Verder belangrijk om te weten: het is mogelijk dat de monteur hiervoor het standaardtarief van €60 moet rekenen omdat het defect door jou zelf (nou ja, het konijn) veroorzaakt is.