Skip to main content

Goedemorgen,

Vorige week zijn wij verhuisd naar onze nieuwe woning. In de woning was al een kastje voor KPN glasvezelaansluiting aanwezig en zodoende hebben wij dit ook aangeschaft. Nu kwam ik er tijdens de installatie achter dat wij een adapter te kort komen. De vorige bewoners maakte blijkbaar geen gebruik van het glasvezelnetwerk en hebben nooit de adapter gehad dat van het glasvezelkastje naar het stopcontact moet. (En uiteraard moet er ook 1 van de Experia box naar het stopcontact). 

Is het misschien mogelijk om een extra adapter te bestellen of te mogen ontvangen? Ik heb online al gezocht, maar ik kon geen site vinden die dit specifieke type verkoopt. Ik heb daarom momenteel geen internet en tv terwijl het abonnement gister is ingegaan. Ik wil hier natuurlijk z.s.m. gebruik van kunnen maken dus ik hoop snel een adapter te ontvangen om dit probleem op te lossen.

Kan iemand mij verder helpen? 
 

Alvast bedankt!

Hoi Wouter, je zal denk ik via de helpdesk een nieuwe stroomadapter moeten bestellen.

Hopelijk weet KPN in haar administratie terug te vinden om welk type het gaat. Het snelst word je geholpen via 0800-0402