Skip to main content

Dag,

De adapter voor het glasvezelkastje heeft een kabelbreuk, waardoor ik op dit moment wisselend verbinding heb met zowel internet als tv.

Is er een mogelijkheid om aan een nieuwe adapter te komen? 

Mvg. Laurien 

De snelste manier is om met de klantenservice te bellen op het gratis nummer 0800-0402 spreek in dat je een medewerker wilt spreken en vervolgens waarom


Hallo @Laurien 30 , totdat je een nieuwe hebt zou je tijdelijk een universele adapter kunnen gebruiken.

Succes.

 


Hoi @Laurien 30, als het glasvezelkastje niet altijd stroom krijgt kan die ook minder inderdaad. Ik heb je verbinding meteen even nagekeken, die lijkt nu wel een paar dagen weer online te zijn zonder veel verbrekingen. Heb je de originele adapter er nog opzitten nu, of een tijdelijke zoals Jan voorstelde? Heb je de laatste dagen nog wel verbrekingen gemerkt? Als dat zo is, vallen de lampjes op het glasvezelkastje dan ook weg, of dat niet? 


Hoi @Laurien 30, als het glasvezelkastje niet altijd stroom krijgt kan die ook minder inderdaad. Ik heb je verbinding meteen even nagekeken, die lijkt nu wel een paar dagen weer online te zijn zonder veel verbrekingen. Heb je de originele adapter er nog opzitten nu, of een tijdelijke zoals Jan voorstelde? Heb je de laatste dagen nog wel verbrekingen gemerkt? Als dat zo is, vallen de lampjes op het glasvezelkastje dan ook weg, of dat niet? 

Ik heb op dit moment er een universele adapter aangekoppeld, aangezien ik een tijd helemaal geen verbinding had. De originele heb ik uiteraard nog.

Er branden dan inderdaad ook geen lampjes op het kastje.

 


Ik heb op dit moment er een universele adapter aangekoppeld, aangezien ik een tijd helemaal geen verbinding had. De originele heb ik uiteraard nog.

Er branden dan inderdaad ook geen lampjes op het kastje.

Duidelijk, dat verklaart dat ik wel een verbinding zie inderdaad. Wat ik je dan wil vragen, is om die adapter uit het stopcontact te halen en dan te bellen met onze telefonische collega's (0800-0402). Zij kunnen op dat moment de verbinding nakijken, zien dat er geen verbinding is en de vervolgstappen in gang zetten. Doordat mijn metingen nu aangeven dat er een werkende verbinding is kom ik niet op die optie uit. Telefonisch is dit makkelijker in gang te zetten dan via het forum.