Skip to main content

Mijn internet viel weg. Ik zag geen lampjes branden op het glasvezelkastje. De adapter maakt een piep toon. Ik heb deze uit het stopcontact gehaald en wat gefriemeld aan het snoer. Hierna deed de boel het weer. Dit is de 2e keer. Of de adapter is niet meer goed of er zit ergens een breuk in een contact. Mogelijk de stroom aansluiting op het glasvezelkastje zelf. Graag zou ik een nieuwe adapter ontvangen? Het gaat dus niet om de experiabox.

 

Ik heb een adapter van de wifiversterker geprobeerd en nu lijkt het goed. Dus waarschijnlijk inderdaad de adapter, ik kijk het even aan.


Ik heb een adapter van de wifiversterker geprobeerd en nu lijkt het goed. Dus waarschijnlijk inderdaad de adapter, ik kijk het even aan.

Contact gehad met de klantenservice die mij na wat aandringen een nieuwe adapter sturen. Hier wordt wel wat krampachtig over gedaan, maar het is geregeld.


Hoi @Rendo . We hebben het over de stroom adapter toch?

Heb je de nieuwe al ontvangen? En past die?


Hoi @Rendo . We hebben het over de stroom adapter toch?

Heb je de nieuwe al ontvangen? En past die?

Hoi Erwin,

Ja het gaat inderdaad om de stroomadapter. Ik heb een vervangende gekregen en deze werkt zoals het hoort. De oude adapter maakte een hard piepend geluid (harder dan normaal). Volgens de geleerden schijnen de spoelen te slijten.