Skip to main content
Beantwoord

adapter glasvezelmodel mist

  • May 21, 2020
  • 9 reacties
  • 162 keer bekeken

Hoi allemaal,

Ik heb net een nieuwe woning gekocht waarbij er een glasvezelkastje hangt. Helaas heb ik hier geen stroomadapter bij zitten, waardoor hij niet werkt.

Is er iemand die mij verder kan helpen?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Okay, dat gaat dus niet werken. Er moet een monteur naar jou toe, helaas. 

Ik heb een ticket aangemaakt en de monteur (voorlopig) op dinsdagochtend gezet. Aangezien het corona tijd is ga ik er van uit dat jij de komende dagen gebeld gaat worden door de monteursdienst. De definitieve afspraak kan je met hun bespreken.  Zou je de komende dagen bereikbaar willen zijn op het mobiele nummer dat eindigt op: 394 ?

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 21, 2020

Een KPN medewerker kan u verder helpen. Als u uw profiel invult. Maar heeft u al een abonnement afgesloten? Of uw abonnement verhuist?


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Huijgen . Ik heb iets meer informatie nodig.

Je hebt al een actief abonnement. Klopt dat? Ik zie dat er vandaag ook een gesprek met een collega is geweest. Als ik het log goed lees heeft hij een nieuwe rode kabel opgestuurd. Dat lijkt met niet helemaal aan te sluiten bij wat jij nodig hebt. Kun je een verslag van dit gesprek geven?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 21, 2020

Hoi @Erwin_ ,

 

Bedankt voor je reactie. Ik had vanmiddag twee zaken die zijn behandeld. Het eerste was inderdaad de rode kabel die niet was toegevoegd aan mijn installatiepakket. Deze is netjes nabesteld en wordt afgeleverd.

Het tweede is de stroomvoorziening van het glasvezelkastje. Hiervoor kon de mevrouw van de klantenservice me niet helpen. Daarom heb ik op het forum een extra bericht geplaatst in de hoop dat iemand anders me misschien wel kon helpen. 


  • May 22, 2020

Heb je al bij de vorige eigenaar van het huis geïnformeerd of die de netspanningsadapter wellicht per ongeluk heeft meegenomen?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2020

Hoi @Henk2304 , 

 

Dit heb ik zeker nagevraagd. Helaas is hij hiermee niet boven water gekomen. 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb nu een verzoek uitstaan. Als we pech hebben moet ik hier een monteur voor aansturen. (wél kosteloos, uiteraard. )

Ik laat je weten zodra ik van mijn logistieke collega's heb gehoord. 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 22, 2020

Okay, dat gaat dus niet werken. Er moet een monteur naar jou toe, helaas. 

Ik heb een ticket aangemaakt en de monteur (voorlopig) op dinsdagochtend gezet. Aangezien het corona tijd is ga ik er van uit dat jij de komende dagen gebeld gaat worden door de monteursdienst. De definitieve afspraak kan je met hun bespreken.  Zou je de komende dagen bereikbaar willen zijn op het mobiele nummer dat eindigt op: 394 ?

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2020

Beste @Erwin_ ,

 

Heel erg bedankt voor uw service, er is een monteur langs geweest en kan alweer twee dagen genieten van internet in huis. 


Erwin van KPN
Moderator

Fijn om te lezen!  Mocht er onverhoopt iets misgaan met de verbinding of je hebt andere vragen, weet je mij te vinden!