Skip to main content

Hoi allemaal,

Ik heb net een nieuwe woning gekocht waarbij er een glasvezelkastje hangt. Helaas heb ik hier geen stroomadapter bij zitten, waardoor hij niet werkt.

Is er iemand die mij verder kan helpen?

Een KPN medewerker kan u verder helpen. Als u uw profiel invult. Maar heeft u al een abonnement afgesloten? Of uw abonnement verhuist?


Hoi @Huijgen . Ik heb iets meer informatie nodig.

Je hebt al een actief abonnement. Klopt dat? Ik zie dat er vandaag ook een gesprek met een collega is geweest. Als ik het log goed lees heeft hij een nieuwe rode kabel opgestuurd. Dat lijkt met niet helemaal aan te sluiten bij wat jij nodig hebt. Kun je een verslag van dit gesprek geven?


Hoi @Erwin_ ,

 

Bedankt voor je reactie. Ik had vanmiddag twee zaken die zijn behandeld. Het eerste was inderdaad de rode kabel die niet was toegevoegd aan mijn installatiepakket. Deze is netjes nabesteld en wordt afgeleverd.

Het tweede is de stroomvoorziening van het glasvezelkastje. Hiervoor kon de mevrouw van de klantenservice me niet helpen. Daarom heb ik op het forum een extra bericht geplaatst in de hoop dat iemand anders me misschien wel kon helpen. 


Heb je al bij de vorige eigenaar van het huis geïnformeerd of die de netspanningsadapter wellicht per ongeluk heeft meegenomen?


Hoi @Henk2304 , 

 

Dit heb ik zeker nagevraagd. Helaas is hij hiermee niet boven water gekomen. 


Ik heb nu een verzoek uitstaan. Als we pech hebben moet ik hier een monteur voor aansturen. (wél kosteloos, uiteraard. )

Ik laat je weten zodra ik van mijn logistieke collega's heb gehoord. 


Okay, dat gaat dus niet werken. Er moet een monteur naar jou toe, helaas. 

Ik heb een ticket aangemaakt en de monteur (voorlopig) op dinsdagochtend gezet. Aangezien het corona tijd is ga ik er van uit dat jij de komende dagen gebeld gaat worden door de monteursdienst. De definitieve afspraak kan je met hun bespreken.  Zou je de komende dagen bereikbaar willen zijn op het mobiele nummer dat eindigt op: 394 ?

 


Beste @Erwin_ ,

 

Heel erg bedankt voor uw service, er is een monteur langs geweest en kan alweer twee dagen genieten van internet in huis. 


Fijn om te lezen!  Mocht er onverhoopt iets misgaan met de verbinding of je hebt andere vragen, weet je mij te vinden!