Skip to main content

Beste Denise,

 

Mijn adapter is ook kapot, hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

 

Alvast bedankt voor je hulp.


Groet,

Remco

 

*Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @RemcoJol! We hebben een eigen topic voor je vraag aangemaakt, dat houdt het voor ons overzichtelijker! :blush:

Het kan voorkomen dat de stroomadapter van het modem defect is: van welk type modem maak je eigenlijk gebruik?
Je kunt in ieder geval via onze klantenservice een nieuwe aanvragen: deze wordt kosteloos per post naar je opgestuurd. Je mag zelf kiezen hoe je het aanvraagt:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!


Goedemorgen Shyrin,

 

Excuus voor mijn late reactie. 

 

Het gaat meer om de adapter van mijn WiFi versterker. Welke gegevens heb je hier van nodig?

 

Alvast bedankt 

 

Groet Remco


Beste Shyrin,

 

Zojuist heb ik mijn gegevens ingevuld kan je zo aan de slag?

 

Groet,
Remco


Ah, als het om de adapter van een versterker gaat, kan ik je daar niet bij helpen: dat kunnen mijn collega's in de KPN winkel wel, via hen kun je aanspraak doen op de garantietermijn.

Je kunt via onze website een winkelafspraak maken. Het is belangrijk dat jij je aankoopbewijs meeneemt: de factuur waarop de SuperWifi punten gefactureerd zijn, heb ik per e-mail naar je toegezonden.