Skip to main content

Ik wil graag een adapter voor het NT kastje bestellen . Wij zijn in (voor ons) nieuwe woning gekomen en daar is wel de glasvezel aansluiting maar de adapter voor het NT kastje is er niet. Nu had ik nog een adapter liggen en heb ik die aangesloten maar weet natuurlijk niet of dat wel juist is. Alles doet het wel maar internet is van slechte kwaliteit Kan ik ook een universele adapter hiervoor gebruiken en zo ja hoeveel volt moet die dan hebben?

Ik kan er niet bij waarom mensen dit doen.

Hoezo trek je een adapter uit een apparaat die je vervolgens niet meeneemt :thinking:

Overigens gebeurt ook dat wel.. hele glasvezelaansluiting van de muur gescheurt ( omdat KPN zei dat we al onze apparatuur moesten meenemen)

 

 

Een moderator kan je trouwens wel een originele adaptor op laten sturen denk ik


Hallo @RoosSip, gefeliciteerd met je nieuwe woning! Alleen jammer dat de vorige bewoner de adapter van het NT (per ongeluk) heeft meegenomen. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om een losse adapter toe te sturen. Hiervoor zal er een monteur langs moeten komen. Je kunt daarom het beste even telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402. We kunnen dan de agenda's naast elkaar leggen om tot een geschikt moment van het monteursbezoek te komen.

Maakt het je niet uit wanneer de monteur ingepland wordt, dan kan ik deze eventueel ook voor je inplannen. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Beste Denise zojuist een half uur gebeld met een collega van jou die vertelde mij idd dat er ene monteur moet langs komen om  dit te vervangen.  Ik weet niet wat de monteurs kosten bedragen maar dan moet ik betalen enkel  om een stekker in een stopcontact te doen?  Liever zou ik weten aan welke eisen de adapter moet voldoen wattage dan schaf ik er zelf eentje aan, dit zal.niet met dan 10 euro ofzo zijn denk ik


De monteur die langs zou komen voor het plaatsen van een nieuwe NT adapter, betreft een installatiemonteur en deze is gratis. Zonder NT adapter heb je immers geen diensten. Mocht je nou willen dat de monteur bijvoorbeeld kabels naar boven trekt, dan zou de monteur hiervoor kosten in rekening kunnen brengen. Voor het plaatsen van een nieuwe NT adapter worden echter geen kosten berekend door een installatiemonteur.


Dan zou ik graag een afspraak inplannen. Op zo een kort mogelijke termijn . Ik ben alle dagen en tijden beschikbaar. Ik zal mijn gegevens aanpassen in het profiel

 


Het is me niet gelukt gelijk een monteursafspraak in te plannen. Wel heb ik een ticket aangemaakt voor de monteursplanning. Er zal nog contact met jou opgenomen worden voor het maken van een afspraak.


Oké dan hoop ik dat ik snel gebeld word.