Skip to main content

Hallo,

De adapter van een van mijn Super Wifi punten is defect. Kan ik een nieuwe bestellen?

 

Gr. Bas

Welkom op het forum @base575 hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown: 

Je weet zeker dat alleen de adapter stuk is, als in met een andere adapter werkt hij wel? Ik wil in dat geval onze logistieke afdeling even aan het jasje trekken met de vraag of we losse adapters hebben. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? 


Hoi @Maja_ ,

Ik weet zeker dat het de adapter is, met een andere adapter werkt het gewoon weer. 

Gegevens zijn toegevoegd in mijn profiel.

Alvast bedankt voor de moeite!


Duidelijk! Ik heb de vraag gesteld, zodra ik antwoord krijg van de logistieke afdeling kom ik weer bij je terug  :slight_smile:

Het kan overigens ook zijn dat jij eerder iets hoort dan ik, aangezien de kans bestaat dat ze direct iets op gaan sturen. Je zult daar dan via sms over worden geïnformeerd. Zullen we afspreken dat we elkaar op de hoogte houden? 


Hi @base575, het opsturen van een losse adapter blijkt helaas niet mogelijk te zijn, dus ik heb nu het verzoek ingediend om een omruil voor de hele versterker in gang te zetten. Je ontvangt daar per sms meer info over, zodra die omruil door mijn collega verwerkt is :slight_smile:


Ik zie dat het pakketje is afgehaald bij het pakketpunt, alles weer in orde nu met de SuperWifi? :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal in orde is :slight_smile: Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel!


Hoi @Maja_  ik heb exact hetzelfde, ik heb op het forum ook een gesprek geopend maar kreeg geen reactie dus vandaar hier even onder. Kan die ook verwisseld worden? Of is het inmiddels mogenlijk een losse adapter op te sturen?

Ik had al een adapter gekocht bij de EP maar geen van alle adapters passen op de superwifi versterker.


Ik reageer in je eigen topic @Lhartog :slight_smile: