Skip to main content

Mijn adapter van de superwifi is stuk. Ik wil een nieuwe kopen. Als de adapter niet los te krijgen is hoop ik dat ik een superwifi kan kopen en niet twee voor 149. Ik hoef geen garantie van mijn stukke adapter maar ik zou het fijn vinden als het opgelost wordt.

 

ik ben al twee keer naar een kpn winkel gestuurd, een keer gegaan maar daar konden ze me niet helpen. Ik heb twee keer contact gehad met een medewerker die toeggezegd heeft er eentje op te sturen maar dat is niet een keer gelukt. Via de klantenservice zijn jullie vrijwel onbereikbaar. Het is dat de ziggo aansluiting bij de verkeerde muur zit anders was ik allang weg.

 

maar nogmaals, laatste poging, hopelijk kunnen jullie helpen en ik wil betalen maar liever geen 149 euro

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

1 SuperWiFi, dat is mogelijk. Kost ongeveer 80 euro ofzo. Lijkt me niet echt de oplossing. Even wachten op een medewerker hier…

Maar kan je anders niet beter een universele adapter aanschaffen? 1 tje die je in kunt stellen op het juiste voltage?


Hoi nick, ja heel graag, maar op een kabelwebshop kom ik er niet uit en bij de expert winkel konden ze me ook niet helpen. Als ik weet welke adapter ik moet bestellen koop ik hem direct. Hopelijk kan de kpn medewerker me helpen.


12 volt, 1,5 ampere. Moet niet moeilijk te vinden zijn lijkt me.

Nog geen medewerker van KPN hier? 🤔


 


Indien je nog geen gevonden hebt, kun je mij een PM sturen, dan stuur ik tegen verzendkosten (mag je na ontvangst overmaken) de juiste adapter op.


Indien je nog geen gevonden hebt, kun je mij een PM sturen, dan stuur ik tegen verzendkosten (mag je na ontvangst overmaken) de juiste adapter op.

U heeft nog een originele liggen die u niet gebruikt?


Ja.

 


Hi @Thies Hoogveld! Vervelend dat de adapter van een SuperWifipunt defect is. Op basis van je bestelbevestiging moet je in de winkel aanspraak kunnen maken op de garantie die je er nog op hebt. Ik begrijp dat dit niet gelukt is, dus ik heb bij deze aan onze afdeling Logistiek gevraagd om 1 nieuw punt op te sturen: ik wacht nog op een terugkoppeling! Zodra deze opgestuurd is, krijg je daar zelf ook een bevestiging van per e-mail/SMS.


Heel erg bedankt Shyrin! Fijn dat het zo kan!

groeten,

thies


@Thies Hoogveld Heb je het nieuwe SuperWifi punt al ontvangen/ kunnen afhalen?


Beste shyrin, ja ik heb het ontvangen. Ik ben voor het installeren ook goed geholpen door de klantenservice, alles werkt weer!

groeten,

thies


Super, heel fijn om te horen! Bedankt voor de terugkoppeling en alvast een mooi weekend toegewenst!