Skip to main content

Mijn adapter voor superhifi is stuk.

Weet iemand waar ik een nieuwe kan bestellen?

 

Super wifi natuurlijk…

 


Hallo @Templar7 ,

Als je nog garantie hebt moet je daarvoor naar een winkel.Kpn verstuurd die niet helaas.Misschien dat de adapter van de v10a er ook op werkt maar dat weet ik niet zeker.

 


Hoi @Templar7, wat Martijn zegt klopt inderdaad. Wij hebben niet de mogelijkheid om SuperWifi-punten of adapters daarvan op te sturen, je kunt zoals hij zegt met het apparaat en het aankoopbewijs naar een KPN winkel gaan, dan kunnen zij met je meekijken.

Als je nog garantie hebt moet je daarvoor naar een winkel.Kpn verstuurd die niet helaas.Misschien dat de adapter van de v10a er ook op werkt maar dat weet ik niet zeker.

 

 


Dag Jasper en Martijn

Dank voor het bericht.

Het is niet echt duurzaam dat als de adapter stuk is je een hele nieuwe set moet kopen als de garantie is verlopen.

Ik ga verder zoeken.


@Jasper ,weet jij of de adapter van de experia box v10a er ook oppast?


@Jasper ,weet jij of de adapter van de experia box v10a er ook oppast?

Maar wat heb je daar aan?
Zonder Experiabox heb je geen internet, zonder SuperWiFi alleen geen wifi :thinking:


Die kan kpn misschien wel los opsturen. 


Inventieve gedachte, maar naast de vraag of die past is het ook de vraag of het ‘systeem’ dat Jasper toestaat.


Al met al een slechte service naar mijn bescheiden mening. Spare parts niet leverbaar is in deze tijden van duurzaamheid een slechte zaak. 
je wordt bijna gedwongen een nieuwe set aan te schaffen.

so far for “the system”….


Ik weet niet of die past, maar die kunnen we ook niet los opsturen dus daarmee zouden we het probleem alleen verplaatsen, niet oplossen.

Er zijn ook universele adapters, waarbij je kunt kiezen uit verschillende stekkertjes en de uitgaande spanning op de juiste waarde kunt zetten. Dat zou nog wel een makkelijkere optie zijn dan een volledige nieuwe set aanschaffen.


Dag Jasper,

Ik heb zo’n adapter maar de KPN adapter heeft een afwijkende maat qua stekkertje.

Lekker handig.

 


Met een afwijkend, uniek stekkertje wordt het lastig inderdaad. Als je handig bent met een soldeerbout of je hebt een handige vriend/kennis dan zou je het stekkertje met een stuk kabel kunnen (laten) overzetten. Of iets minder mooi, een kroonsteentje. Pas wel op met + en - 


Dank voor alle tips,

Heb inmiddels op marktplaats een hele set (2e hands) gekocht met 2 adapters.

Tip voor KPN: maak e.e.a. meer duurzaam.


Met een soldeerbout is het wel een aardige klus als je daar niet bedreven mee bent. De meeste universele adapters hebben een rijtje met verschillende stekkertjes, ik kwam er een paar tegen op allekabels.nl. Maar ik moet zeggen dat ik daarbij niet met 100% zeker weet of die stekkertjes wel passen. De oplossing via Marktplaats is dan idealer, dan weet je zeker dat de stekkertjes passen, zeker als het een volledige set is.


Marktplaats set werkt prima, probleem opgelost.

Nu KPN nog 

Dank voor alle reacties.