Skip to main content

Hallo,ik zag laatst dat mijn kabeltje van mijn v9 experia box er erg slecht uitziet.is nog net niet gebroken.Dus ik bellen naar de klanten service voor een nieuwe adapter.Kreeg een medewerker aan de telefoon en mijn verhaal uitgelegd.Om welke kabel het ging werd er gevraagd. Ik nogmaals uitgelegd dat het om een adapter ging,daar waar de stroom vandaan komt,die in het stopcontact zit.Ja,ze snapte wel welke kabel was het vervolgens iets minder vriendelijk.Ik kreeg uiteindelijk een lan kabel opgestuurd,die ik uiteindelijk maar heb gebruikt voor de PlayStation van mijn zoon naar de WiFi versterker. Werkt overigens prima.Maar nu nog geen nieuwe adapter,dus. als hij het begeeft hang ik,doet niks het meer.Ik lees op het forum dat er geen losse adapters verkrijgbaar zijn,dus wat nu.

Vul je profiel aan met alle relevante gegevens en ik weet bijna 100% zeker dat een medewerker dit voor je gaat oplossen. Het kan ivm drukte op het forum even duren.


Hallo @Cindy beetje, leuk dat je onze community hebt gevonden, welkom op het KPN forum :)

Wel jammer dat mijn collega de verkeerde kabel heeft verzonden. Aan de andere kant, kwam dat ook niet slecht uit, fijn dat de UTP-kabel alsnog goed van pas is gekomen! Ik heb nu een nieuwe stroomkabel voor je op de post gedaan. Zodat je niet onverhoopt zonder internet en tv komt te zitten. 

Houd je me op de hoogte als die goed is aangekomen?

Bedank, Jeroen voor je bericht. 


Vul je profiel aan met alle relevante gegevens en ik weet bijna 100% zeker dat een medewerker dit voor je gaat oplossen. Het kan ivm drukte op het forum even duren.

Hallo @Cindy beetje, leuk dat je onze community hebt gevonden, welkom op het KPN forum :)

Wel jammer dat mijn collega de verkeerde kabel heeft verzonden. Aan de andere kant, kwam dat ook niet slecht uit, fijn dat de UTP-kabel alsnog goed van pas is gekomen! Ik heb nu een nieuwe stroomkabel voor je op de post gedaan. Zodat je niet onverhoopt zonder internet en tv komt te zitten. 

Houd je me op de hoogte als die goed is aangekomen?

Bedank, Jeroen voor je bericht. 

Dank je wel Jeroen, dat is heel fijn.ben ook heel blij met dit forum.Maak er af en toe gebruik van en het werkt.


Dank je wel Jeroen,ben heel blij met dit forum,maak er af en toe gebruik van en het werkt.


Adapter is gearriveerd,prima opgelost.


Hoi @Cindy beetje, Goed om te lezen dat de juiste adapter is gearriveerd. Dat moet een geruststellend gevoel geven. Bedankt voor je bericht, dan kan ik nu je topic sluiten :)


Reageer