Skip to main content

in mijn pakket voor glasvezel en tv ontbrak een adapter.

Dat wil zeggen, voor het NT kastje waar het glasvezel op binnenkomt is er één nodig, de router heeft er 1 nodig en het TV kastje ook. 

Er zaten 2 adapters in mijn toegezonden doos. Ik denk dat de vorige bewoners de adapter voor het NT kastje perongeluk hebben meegnomen. Waar kan ik er een aanvragen om toegezonden te krijgen? Ik kan nergens een teloonnummer vinden en de KPN winkel is nu ook dicht...

Het telefoonnummer van KPN is 0800 0402. Gratis.


Hallo @Thomaso als je weet wie de vorige bewoners zijn even contact met hen opnemen en de adapter terug vragen.

 


Dank voor de tip. Maar ik heb al gebeld en er is er één onderweg!


Normaliter word het NT door een installatiemonteur geplaatst dit is ook een eis ivm het benodigde reinigingsprocess..

Helaas zien we wel vaker dat bij eerder gebruikte glas verbinding dat het adapter ontbreekt van het NT deze wordt ook niet mee geleverd met installatiepakket.

  1. Omdat er verschillende type NTs zijn met verschillende adapter ( Weten nooit exact welke er nu hangt )
  2. Omdat het NT niet zelf mag gemonteerd worden.

De pakketen die de monteurs hebben zijn NT + Adapter en word dan in zijn geheel vervangen.


Normaliter word het NT door een installatiemonteur geplaatst dit is ook een eis ivm het benodigde reinigingsprocess..

 

Hallo @LaurensZalm , @Thomaso heeft het over de stroomadapter van de NT, de NT zelf zit er al.

 


Normaliter word het NT door een installatiemonteur geplaatst dit is ook een eis ivm het benodigde reinigingsprocess..

 

Hallo @LaurensZalm , @Thomaso heeft het over de stroomadapter van de NT, de NT zelf zit er al.

 

vandaar ook de Edit op de post :wink: