Skip to main content

Goedemorgen, sinds vanochtend (na een dag klant te zijn) blijkt de adaptor van ons modem, of het modem zelf, niet meer te werken. Het groene lichtje op de adaptor blijft flikkeren als er contact is met het modem, als ik de stekker uit het modem haal (maar in het stopcontact) brand hij wel fel groen. Ik heb zelf geen andere adaptor met eenzelfde output om te testen waar het fout gaat. Iemand enig idee? 

Hallo @JoVer8 , geen fijne intro bij KPN zo.

Het beste kun je even bellen met 0800 0402 voor een snelle oplossing.

Succes.


Hallo @JoVer8 Heb je al contact gehad met de klantenservice of kunnen via deze weg nog iets voor je doen? Zo ja: zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


De klantenservice heeft een nieuw modem verstuurd en zou morgen opgehaald kunnen worden. Hopelijk is daarmee alles opgelost. 


@JoVer8 . Dat moet haast wel. Ik ga er van uit dat je morgen weer volledige diensten hebt.

Heb je toevallig een mobiel nummer van KPN? Want dan kan ik daar voor vanavond nog wel een gratis bundel op zetten.


Ondertussen een nieuw modem ontvangen, de box 12. Echter, nadat ik alles heb aangesloten blijft het lichtje bij internet knipperen en heb ik geen internet (wel WiFi connectie). Ik heb verder niks meer veranderd aan de bekabeling dus beetje raar dat donderdag alles nog werkte. Wat moet ik doen om het werkend te krijgen?


Hoi @JoVer8, kun je toelichten hoe je de experiabox aangesloten hebt zitten? Hoe branden de andere lampjes?


Hij is aangesloten zoals in het boekje, KPN kabel in DSL en power in power.
 

 


Duidelijk, ik kom na een meting ook snel uit op een monteur. Gelukkig zie ik dat deze al is ingepland. Laat je hier even weten hoe dit is afgelopen? Dan kan ik de correctie op je maandlasten hier verwerken zonder dat je nog een keer hoeft te bellen. 


Uiteindelijk is het de monteur gelukt om e.e.a. aan te sluiten en wij hebben weer internet. Hij gaf wel aan dat er fouten zijn gemaakt door de eerste monteur vorige week (fout aangesloten in de kast buiten) en de klantenservice (fout modem toegestuurd). Dit heeft hij allemaal hersteld en wij gaan weer van ons internet genieten. 


Reageer