Skip to main content

Ik heb sinds kort de super wifi punten van KPN. Eén van de adapters is echter defect, waardoor ik de wifiversterkers nog niet heb kunnen gebruiken. Ik weet zeker dat het aan de adapter ligt, ik heb dit namelijk getest met het andere wifi-punt en de (werkende) adapter die daarbij hoort. Hoe kom ik aan een nieuwe adapter? Daarnaast heb ik een andere vraag: ik kreeg meldingen van KPN dat één van mijn abonnementen niet op het juiste adres aangemeld staat, waardoor ik husselkorting misloop. Concreet gaat dat om de mobiele telefoon van mijn vriendin, die momenteel op mijn naam staat. Zij en ik wonen op hetzelfde adres. Kunnen jullie nagaan of dat nu geregeld is, of dat ik daar nog iets voor moet doen?

Goedemorgen @DavidL1806! Goed dat jij je vragen hier op ons forum stelt! 

Slim dat je al hebt vastgesteld dat het echt aan de adapter zelf ligt. Je kunt, op basis van het aankoopbewijs / bestelbevestiging, een Superwifi punt met de defecte adapter omruilen voor een nieuwe en dat kan via één van onze winkels. Belangrijk is wel dat je een winkelafspraak maakt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dan jouw andere vraag, over de voordelen op het nummer van jouw vriendin: om welk 06 nummer gaat het precies; is dat ook het 06 nummer wat nu ingevuld staat in jouw profiel? Zo niet, wil je haar nummer alsnog toevoegen, dan kijk ik het voor je na!


Ha Shyrin, dank je voor je reactie! Ik heb een afspraak gemaakt met een winkel. Ook heb ik het 06-nummer van mijn vriendin toegevoegd aan mijn profiel. Ik heb het achter mijn eigen nummer geplaatst zodat je beide nummers kunt zien waar het om gaat. Hoor graag van je!


 Daarnaast heb ik een andere vraag: ik kreeg meldingen van KPN dat één van mijn abonnementen niet op het juiste adres aangemeld staat, waardoor ik husselkorting misloop. Concreet gaat dat om de mobiele telefoon van mijn vriendin, die momenteel op mijn naam staat. Zij en ik wonen op hetzelfde adres. Kunnen jullie nagaan of dat nu geregeld is, of dat ik daar nog iets voor moet doen?

Ik heb het voor je nagekeken: de adressen komen nu overeen, maar de korting op het nummer van je partner moet nog geactiveerd worden: ik heb onze administratie een seintje geven: zij gaan dit regelen. Jouw partner ontvangt een bevestiging per SMS als de voordelen geactiveerd zijn. Fijn dat het gelukt is om een winkelafspraak te maken!


Beste, Ik heb ook een adapter defect van een KPN Superwifi punt. Met de adapter van het andere wifipunt doet hij het wel. Hoe kom ik aan nieuwe. Kunt u mij deze opsturen?

Met vriendelijke groet,

 

Peter W63


Beste, Ik heb ook een adapter defect van een KPN Superwifi punt. Met de adapter van het andere wifipunt doet hij het wel. Hoe kom ik aan nieuwe. Kunt u mij deze opsturen?

Met vriendelijke groet,

 

Peter W63

hierboven kan je lezen hoe je de defecte omruilt, via een kpn winkel