Skip to main content

Hoi, de adapter van onze super WiFi is nergens te vinden. Wij hebben bij de MediaMarkt al meerdere setjes universele adapters gekocht maar niks past. Help!

Beste @JDA_J 

Welke type WiFi-versterker van KPN heb je? Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze voor je in het systeem kijken.


Wij hebben de ronde super wifi. Profiel is bijgewerkt. 

 


Wij hebben de ronde super wifi. Profiel is bijgewerkt. 

Aha, deze dus:

 


Ja klopt!


Ja klopt!

Oké, het kan even duren. Want het is erg druk op het Forum, ik hoop dat je even geduld hebt. We werken er hard aan om alle mensen te helpen.


Hoi @JDA_J, welkom op het forum! Dank voor het invullen van je profiel en je geduld. Ik weet niet zeker of we hiervoor een losse adapter kunnen versturen of dat we een heel apparaat moeten omwisselen. Ik heb aanvraag gedaan bij de logistieke partner gedaan hier. Ik laat even weten wat het wordt :)


Okay bedankt! Ik hoor graag van u!


We kunnen inderdaad geen losse stroomadapter opsturen, dus we gaan het een van je Superwifi in z'n geheel vervangen, @JDA_J. Hiervoor komt er morgen, 9 september, een koerier bij je aan de deur.  Deze komt tussen 12:00 en 15:00 uur. Zorg dat je van te voren een van je Superwifi klaar hebt staan. De koerier neemt die dan weer mee (hij heeft daar zelf een doosje voor) en hij geeft je dan een nieuwe Superwifi mét stroomadapter. Je krijgt morgen nog een sms waarin dat blok van drie uur nog wat verder gespecificeerd wordt.Â