Skip to main content

De admin code achterop mijn kpn box 12 werkt niet, ik Kan dus niet inloggen in mijn modem.

Hoi @Superboer66,  wat lastig!

Maak anders een foto van het wachtwoord en vergroot het op je telefoon/computer. Zitten vaak rare tekens bij.

Het wachtwoord staat ook op de versterkers, mocht je die ook hebben. 
 

Lukt dat nu toch niet, reset de modem dan. 
Lukt het helemaal niet, vul dan alvast je forumprofiel in voor de hulp van de  KPN medewerkers. 


Allemaal al geprobeerd niets werkt helaas.


Allemaal al geprobeerd niets werkt helaas.


Misschien een stomme vraag, maar je hebt de nieuwste experia modem? Dus een zwarte? 
 


 


Ja dat klopt.


Ja dat klopt.


Ok, just checking :-)

Of een KPN medewerker komt voorbij, of een mede forum-klant die je hopelijk verder kan helpen. Succes 👍🙂


Hallo @Superboer66 , heb je de Box 12 zelf geïnstalleerd of heeft een KPN monteur dat gedaan?

In het laatste geval heeft die waarschijnlijk al ingelogd en daarna (verplicht) het admin password gewijzigd. En daarna vergeten om het aan jou te vertellen...:confounded:

De enige manier is dan een reset van de KPN Box, dan is het admin password weer volgens het etiket.

Voor meer informatie over de KPN Box 12 : de Online handleiding


Beste @Superboer66, welkom en excuses voor de late reactie! Is het inmiddels gelukt in te loggen met de tip van Ruud? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Het is gelukt via de QR scanner kwam er een leesteken te voorschijn die op de box vast tegen een letter zat waardoor het èèn geheel leek. Bedankt voor jullie reacties.