Skip to main content

Ik heb een vraag over het adres van werkgever. Zij willen glasvezel aanvragen, maar krijgen bij bijna alle providers de melding “we kunnen geen adres vinden bij de ingevoerde postcode”. Maar als we het huisnummer van de buren ingeven kan het wel. Wat kunnen wij doen om ervoor te zorgen dat zij wel glasvezel aan kunnen vragen?

Ik zou beginnen met informeren bij de netwerkbeheerder.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. 


Dat heb ik gedaan, maar dan krijg ik inderdaad de melding dat er nog geen glasvezel beschikbaar
Op dit moment is er nog geen glasvezel beschikbaar op jouw adres. Wil je als eerste weten wanneer we bij jou gaan starten? Schrijf je dan in voor de netwerkupdates. Deze melding krijg ik ook als ik het huisnummer van de buren kies en zij hebben al glasvezel!?


Dan is dat waarschijnlijk glasvezel van een ander bedrijf. Is het op een bedrijventerrein??


nee het is in het buitengebied van Voorthuizen. Het zou goed kunnen dat het dan glasvezel van een ander bedrijf is, maar als wij kijken bij bijvoorbeeld Delta glasvezel, dan geven zij aan dat de postcode met huisnummer 11 niet bestaat en met huisnummer 13 wel. Dan ga ik contact opnemen met Delta wat zij voor ons kunnen betekenen. Bedankt in ieder geval.

 

*admin: titel aangevuld


Even gegoogled en je moet voor glasvezel inderdaad bij DELTA FIBER zijn.
https://www.deltafibernederland.nl/nl/ .

De enige providers daarop mogelijk zijn: Delta en Caiway.

KPN (KPN NetwerkNL) heeft daar nog geen glas in de grond liggen en kan dat dus ook niet leveren.


Bedankt Peter!