Skip to main content

Ik wil me kasjes terug sturen naar welke aderes moet dat

 

Admin: eigen topic aangemaakt. 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Bonnetje bewaren wat je van de Post krijgt


Terugsturen apparaten naar KPN

Apparaten die we uitgeven voor het gebruik van je KPN internet en tv-abonnement, zien we graag terug. Alle nog bruikbare onderdelen worden weer hergebruikt. We zijn toch niet voor niets groen :green_heart: 
Bij je internet abonnement krijg je een modem (Experia Box) van KPN in bruikleen. Een tv-ontvanger huur je van KPN. Na afloop van je abonnement sturen we een retourdoos. Je kunt ook een eigen doos gebruiken. De doos met apparatuur geef je af bij een PostNL locatie. Verzending is gratis.

Ik gebruik een (extra) tv-ontvanger niet meer, wat nu?

Heb je een tv-ontvanger over? Wijzig dan eerst je abonnement. Anders blijf je er huur voor betalen. Heb je dat gedaan? Dan kun je het apparaat naar ons terugsturen volgens instructies die je ontvangt in de bevestigingsmail.  

Is alles administratief afgehandeld?

Dan kun je onderstaand retouradres gebruiken:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Zie Terugsturen apparatuur KPN voor meer info

 


Krijg steeds een brief van KPN dat ik ontvanger en modem moet terugsturen. Had ik reeds gedaan voordat ik een brief van KPN kreeg.


Hoi @Tomar123, welkom op het forum. 

Wat vervelend dat we je onterecht een brief sturen met het verzoek om je apparatuur te retourneren. Heb je de retourinstructie van ons gevolgd? Het pakketje afgelverd bij een PostNL punt? Je ontvangt dan ook een retourbevestiging, heb je die nog?  


Ik heb op 10 November een wifi versterker ontvangen voor € 59,00 Deze vond ik veel te groot en wilde het retour sturen. Er zaten geen gegevens bij dus heb ik gebeld en moest het met een briefje erbij retour sturen naar het antwoordnummer Alphen a/d Rijn met postcode 2400VB.

Tot mijn verbazing is het pakje wel afgeleverd op 11 November maar in Bleiswijk . Vandaag factuur ontvangen en wel in rekening gebracht, zojuist gebeld moet wachten tot het pakje bij hen is mevrouw van KPN zegt duurt 14 dagen. Maar ze hebben het al op  11 november ontvangen en mochten ze het doorsturen dan kom ik op 25 november uit . Wat moet ik doen, wil graag mijn € 59,00 terug


Hallo @oudorper, welkom op het KPN forum. Jammer dat je de wifi versterker te groot vindt. Bij het retourneren van je bestelling kan het even duren voordat we het administratief helemaal hebben afgehandeld. Je krijgt van ons bericht wanneer we je order hebben ontvangen. Heb je al iets gehoord? 


Nadia bedankt, ik heb eerst contact gehad met de post en ze hebben mij toen een overzicht gestuurd dat ze het adres gecorrigeerd hebben. Vervolgens contact gehad met Kpn en mijn geld terug gehad. Prima opgelost:grinning:


Super, fijn om te lezen dat het al helemaal is opgelost, oudorper. Bedankt voor je bericht! :)


Welke apparaten moet ik terugsturen?


Hallo @Jfmvankollenburg dat staat in de regel in de brief die je van KPN krijgt met het verzoek om wat terug te sturen.

Had je alleen internet: modem met bijbehorende voeding.

Had je ook tv: tv-decoder met bijbehorende voeding.

Losse kabels e.d. mag je gewoon houden.

 


Ik heb nu het pakket verstuurd met barcode 3SLFVZ939407643 via PostNL bij Bruna in Best

graag een bevestiging als u het pakje hebt ontvangen.

 

groetjes Jos van Kollenburg 


@Jfmvankollenburg KPN stuurt geen bevestiging als het pakket is ontvangen, maar je kunt zelf zien of het pakket is afgeleverd. Dat kan in Mijn PostNL (via www.postnl.nl) of in de app van PostNL.

Overigens zal je zien dat het pakket niet in Alphen aan den Rijn is afgeleverd, maar in een andere plaats. Dat is geen probleem, want het pakket komt ook in dat geval gewoon bij KPN aan.

Piet.


Goededag ik heb mijn kastjes  vorig jaar opgestuurd  gr linda


Beste Medewerkers, brief gekregen, dat de oude modem moet terugsturen.

Heb ik reeds gedaan voor dat ik de brief van KPN kreeg.

Hier bij Retour bar code ************* ******* GR W B


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Sorry  voor de verkeerde bar code het moet zijn ********* **** **

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik ga in de administratie aangeven dat het KPN modem reeds retour is gestuurd. 


Versturen TV ontvanger .

Ik heb de TV ontvanger in januari al terug gestuurd naar Alphen a/d Rijn met adres en al in de doos
afgegeven en bonnetje gekregen als afschrift van Post NL . Kreeg toch 2 x een herinnering.Daarna gebeld men zou mij uit het systeem verwijderen (afvinken) Men had mijn bonnetje niet nodig  toen kreeg ik weer een herinnering. Daar word je goed ziek van dat dit zo moet en je niet op een fatsoenlijke wijze dit soort zaken kan afhandelen.

Hopeloos. Een mail sturen is onmogelijk ik ervaar het als een slechte vorm van communicatie en
op zijn mooist wordt er straks automatisch een bedrag extra afgeschreven voor iets wat ik niet meer bezit.  Anton Doele.


Vervelend natuurlijk dat je steeds herinneringen krijgt. Die kun je overigens negeren als de medewerker heeft genoteerd dat alle apparatuur reeds retour is gestuurd.