Skip to main content

Ik heb 22 april Hussel Thuis aangevraagd voor mijn nieuwbouw woning. Dit zou geleverd worden op 14 mei. Een dag later kreeg ik de volgende mail:

"Momenteel kampen wij met een storing in het verwerkingssysteem waarbij de (adres)gegevens niet overeen komen met de gegevens op de website van KPN.

KPN is intern bezig om dit te verhelpen.

Wilt u wachten totdat er een terugkoppeling op komt?

Helaas kunnen wij nog niet zeggen hoe lang het duurt voordat het probleem is verholpen."

 

Ik heb toen onmiddellijk de klantenservice gebeld en zij vertelden mij dat het allemaal goed gaat komen en dat ik me nergens zorgen om hoef te maken. Ondertussen is het 3 dagen voor de aansluiting en ik heb nog helemaal niets van KPN gehoord. Geen contract, geen installatieafspraak, helemaal niets. Vanmiddag weer gebeld met de klantenservice en zij blijven me vertellen dat er niets aan de hand is en dat ik donderdag gewoon van mijn glasvezel gebruik kan maken. 

Zoals jullie begrijpen heb ik hier helemaal 0,0 vertrouwen in. Is er iemand op het forum die hier in kan duiken en mij kan vertellen wat er werkelijk aan de hand is en welke stappen ik moet ondernemen? Wij gaan er vanaf 14 mei ook echt wonen, en ik zie het niet echt zitten om zo lang zonder internet te zitten.

 

Mvg, 

Dennis Onsia

​​​​​

Goed dat je hier je verhaal verteld want ik kan mij niet voorstellen dat je over 3 dagen een verbinding heb. laten we hopen dat ik wat te pessimistisch ben. Een medewerker gaat dit oppakken. Vul je profiel helemaal in met adres, telefoonnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.


Thanks Joep. Ik hoop dat wij beiden wat te pessimistisch zijn... 

Adresgegevens zijn ondertussen ingevuld!


Hoi Dennis, welkom! Sorry voor de late reactie, het is nogal druk hier. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad en dat er nu een goede order is ingelegd en dat er een noodpakket is opgestuurd ter overbrugging.