Skip to main content

Beste klant, uw factuuradres voor dit mobiele abonnement wijkt af van de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Hierdoor vervallen…. enz.

 

Dat is ook gek.

Ik heb tot 3 x toe het verhuisadres doorgeven. Telefonisch, via de website en aan de monteur die hier, nota bene, een nieuw netwerk aangesloten heeft.

Op de webside staat nog steeds het oude adres.

Enig idee hoe dat komt? Zo ja, is er iets aan te doen? 

 

Sinds de nieuwe aansluiting heb ik een verrassend trage verbinding.

Enig idee hoe dat komt? zo ja, is er iets aan te doen?

 

Mijn abonnenment is verdubbeld en daarvan heb ik geen bericht gekregen.

Enig idee hoe dat komt? En zo ja, is er iets aan te doen?

 

Al enige tijd probeer ik mijn IP te koppelen maar op de website is daar niets van te zien.

Enig idee hoe dat komt? En zo ja, is er iets aan te doen?

 

Volgens de website heb ik alleen mobiel maar ik heb ook internet.

Dat vind ik dan weer nergens terug.

Enig idee hoe …….. nou ja enz.  

 

Wat zou het toch fijn zijn als ALLES een keer geregeld wordt.

 

 

 

 

Hoi @Hazel . Dat zijn een heleboel vragen.

Ik begrijp dat je recent verhuisd bent? En de snelheid op het nieuwe adres valt tegen? Hebben we het dan over de internet snelheid van jouw thuis abonnement?


Erwin, sorry voor de late reactie,  (heb geen internet).  Ja, ja en ja. Ik ben recent verhuisd,  het is huisabonnement en ik heb nu helemaal geen internet meer zelfs.  Mijn box 12 is niet zichtbaar in de lijst (pc) 


Dat klinkt als iets waarvoor je beter even met de telefonische helpdesk kunt bellen, @Hazel .  0800 0402

Zoals je gemerkt hebt liggen de vragen en antwoorden op het forum langer uit elkaar.

Mocht je hier toch geholpen willen worden, laat het even weten. Mijn eerste tip is om de box12 even 30 seconden van het stroom te halen en alle kabeltjes even te controleren.


Heb intussen al contact gehad met een monteur.

Dank je wel Erwin.