Skip to main content

Nog steeds is mijn adres niet veranderd wordt er nu een beetje moe van mobiel nr staan op de juiste adres maar tv en internet nog steeds niet hiermee is dus ook kpn compleet komen te vervallen toch een beetje raar

Dit kun je in MijnKPN eenvoudig aanpassen.


Ha @riky, is je verhuizing wel al verwerkt? Je hebt al wel diensten op je nieuwe adres? In dat geval zou je inderdaad in MijnKPN de aanpassing moeten kunnen doen. Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?


Hoi Marcia, als het goed zou zijn moet mijn verhuizing al op 18 sep 2020 gebeurt moeten zijn helaas tot op heden is er nog niks overgezet naar het nieuwe adres xxx, wel heb ik alle diensten hier op het nieuwe adres enkel mijn mobiel staat op het nieuwe adres. ook via mijn kpn kan ik mijn gegevens niet aanpassen. heb al meerder malen contact gehad en kreeg de laatste keer te horen dat alles op 20 oktober goed zou moeten staan, helaas is dit nog niet het geval.

 

admin: gegevens verwijderd


Sorry voor de late reactie! Ik heb jouw laatste bericht totaal over het hoofd gezien. Ik zie op jouw 06-nummer inderdaad het nieuwe adres. Wat is dan je oude adres? Ik zie dat je in je forumprofiel ook een klantnummer hebt geplaatst, maar daar zie ik geen gegevens onder staan. Wil je die nog eens controleren? Dan zie ik, als het goed is, ook het oude adres. 


Hoi Marcia, het oude adres is (...) 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy


Bedankt! Dit gaat inderdaad niet goed. Excuses daarvoor! In het systeem lijkt het nog alsof de diensten op je oude adres staan. Ik ga dit uit laten zoeken en hou je op de hoogte. 


Dank je wel Marcia,


Geen probleem! Ik heb inmiddels bevestiging dat het door een fout aan onze kant ligt. Dit gaat opgelost worden, maar kan, door drukte op de betreffende afdeling, maximaal 3 weken duren. ik hou je op de hoogte!


Hoi Marcia, dank je wel voor deze reactie ik wacht geduldig af, maar dank je voor je inzet dat is echt super

Mvg

Riky


Ik zie dat het inmiddels aangepast is, @riky! Ik heb net jouw vaste diensten ook weer toegevoegd aan je Compleet huishouden. Sorry dat het zo lang geduurd heeft!


Dank je wel voor je hulpÂ